کد خبر : 1303128 | 20 بهمن 1394 ساعت 18:05 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: نه پنالتی بود نه اخراج

هادی محمدی معتقد است در دیدار با پرسپولیس نه باید اخراج می‌شد و نه اینکه پنالتی انجام داده است.

محمدی: نه پنالتی بود نه اخراج
محمدی در مورد کسب تساوی مقابل پرسپولیس به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی سنگین و پرفشاری بود هر دو تیم برای برد آمده بودند و بی‌مهابا حمله می‌کردیم هم ما و هم آنها خط حمله خوبی داریم هر دو تیم بازی قشنگی انجام دادند. این بازی پنالتی و گل و همه چیز داشت.

او در مورد اینکه برخی کارشناسان معتقد هستند که او باید اخراج می‌شد ادامه داد: من هیچ خطایی انجام ندادم اصلا پنالتی نبود، یک بدن خیلی ساده گذاشتم و فکر نمی‌کنم مستحق اخراج بوده باشم. اگر قرار باشد هر برخوردی در فوتبال اخراج داشته باشد همه باید از زمین بیرون بروند.

دفاع وسط سبزپوشان اصفهان در مورد اینکه 2 بازی سنگین مقابل استقلال و پرسپولیس داشتند اضافه می‌کند: این دو بازی آنقدر سنگین بود که کل بدنم درد می‌کند. واقعا در این دو دیدار تحت فشار قرار گرفتیم و توقع برد داشتیم که این اتفاق نیفتاد و کارمان را سخت کرد. امیدوارم این هفته سرحال به مصاف استقلال اهواز برویم.

وی در مورد اینکه چه زمانی ذوب‌آهن می تواند جای استقلال و استقلال‌خوزستان را بگیرد و صدرنشین شود گفت: ما هم می‌توانستیم به صدر بیاییم اما متاسفانه نشد، ان‎شاءالله هفته‌های دیگر ما نیز صدرنشین خواهیم شد.

محمدی در پایان در مورد دیدار پیش رو با استقلال اهواز افزود: همین تیم در نیم فصل اول یک امتیاز از ما گرفت و در بازی مقابل استقلال هم عالی کار کردند. درست است که بازیکنانشان رفته‌اند اما جوان‌های خوبی دارند.

دیدگاه‌ها