کد خبر : 1303146 | 20 بهمن 1394 ساعت 19:30 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

افت بی سابقه سهام باشگاه منچستریونایتد

نتایج ناامید کننده منچستریونایتد طی سه فصل اخیر ارزش سهام این باشگاه متمول را به پایین ترین میزان خود طی سه سال گذشته رسانده است.

افت بی سابقه سهام باشگاه منچستریونایتد
به گزارش "ورزش سه"، وضعیت مالی منچستریونایتد به عنوان یکی از متمول ترین باشگاه های دنیا طی ماه های اخیر افت قابل توجهی کرده که بدون شک متاثر از وضعیت نه چندان ایده آل این تیم در زمین مسابقه است. پس از اینکه ارزش هر سهم باشگاه منچستریونایتد در بازار بورس نیویورک در سال 2012 به 14 دلار رسید و در مجموع ارزش این باشگاه را به 2 بیلیون دلار افزایش داد، یونایتد طی ماه های اخیر وضعیت مالی نه چندان ایده آلی را تجربه کرده است.

طبق آخرین آمارها پس از اینکه در ماه نوامبر سال 2015 ارزش هر سهم به 18.99 دلار رسید، پس از آن نموداری نزولی برای یونایتد ایجاد شد به طوری که دوشنبه ارزش هر سهم ابتدا به 13.86 دلار تنزل کرد و البته در پایان روز مجددا به 14.10 دلار بازگشت که همین رقم نیز افتی 42 سنتی در روز را نشان می داد.

به این ترتیب ارزش سهام یونایتد طی 3 ماه گذشته افتی 27 درصدی داشته که این مساله در آستانه ارائه اولین گزارش مالی باشگاه در روز پنج شنبه، خبر خوبی برای سهامداران محسوب نمی شود.

بازگشت یونایتد به لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری و همچنین امضای قرارداد سنگین با آدیداس، وضعیت مالی یونایتد را بسیار بهبود بخشیده بود اما فرم ماه های اخیر تیم که می تواند منجر به از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده نیز شود، اوضاع مالی پر افتخارترین تیم بریتانیا را تحت الشعاع قرار داده است.

دیدگاه‌ها