کد خبر : 1303149 | 20 بهمن 1394 ساعت 19:42 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری گزینه شایسته ای بود

ایران پوریان: گل می زدیم پدیده گربه سیاه نبود

ایران پوریان تک گل تیمش را در بازی با پدیده به ثمر رساند که البته با پیروزی آنها همراه نشد‌.

ایران پوریان: گل می زدیم پدیده گربه سیاه نبود
به گزارش "ورزش سه" ایران‌پوریان درباره شکست مقابل پدیده گفت: توپ و میدان در اختیار ما بود و بازی خوبی ارائه کردیم‌ موقعیت های خوبی نیز خلق کردیم که اگر از آنها استفاده می کردیم الان به پدیده نمی گفتند گربه سیاه عدم استفاده از موقعیت باعث چنین قضیه ای شد.
 او در مورد پنالتی که تبدیل به گل کرد ادامه داد: خدا را شکر در این چند ساله پنالتی ها را خوب تبدیل به گل کردم پنالتی زدن تمرکز بالایی می خواهد و کار خیلی سختی است آن هم در شرایط سخت و مقابل هواداران و تحت فشار و زمانی که تیمت عقب باشد. باتوجه به اینکه زمین برفی بود در آن شرایط سخت خدا کمکم کرد و پنالتی را گل کردم.
دفاع راست سرخپوشان تبریزی در مورد شرایط جوی که در نیمه دوم به هم ریخت می گوید: نیمه اول آب و هوا خیلی خوب بود و ما موقعیت های خوبی داشتیم بختیار رحمانی یک سر زد که به تیر خورد، مهدی شریفی موقعیت داشت که نزد متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. نیمه دوم کیفیت نیمه اول را نداشت و به راحتی بگویم هوا ۱۰ درجه کاهش داشت و تاثیری زیادی روی بازی گذاشت. متاسفانه گل های خیلی بدی خوردیم آنها به جز آن ضربه ایستگاهی و پنالتی که تبدیل به گلش کردند موقعیت دیگری نداشتند.
مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه چرا با وجود رایگان شدن بازی هواداران کمی به استادیوم آمده بودند اینگونه توضیح می دهد: خیلی دلایل ممکن وجود داشته باشد باید بین مردم بروید و از آنها سوال کنید‌ این مساله باید کارشناسی شود و باید دید علت اینکه همیشه یادگار امام برای همه مثالزدنی بود چرا استادیومش خالی شده؟ باید میکروفن را دست هواداران داد تا پاسخگو باشند.
بازیکن تراکتورسازی در مورد انتقادی که به خریدهای جدید این تیم به دلیل عملکردشان شده می گوید: واقعا هر کدام از این اسم ها ستاره های تیم خودشان بودند و در نیم فصل اول در تیم هایشان خوب کار می کردند فقط باید با هم هماهنگ تر شوند زیرا تازه به تیم آمده اند. گرچه ما زمان زیادی نداریم ولی آنها حرفه ای هستند و خیلی زود در قالب تیم جا می گیرند امیدوارم از هفته های بعدی شرایط بهتری پیدا کنیم. درست است امتیازات زیادی از دست دادیم اما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا آن را جبران کنیم.
وی در مورد دیدار مقابل استقلال خوزستات در هفته بیستم می گوید: بازی سختی داریم استقلال خوزستان خوب فوتبال بازی می کند و شرایط خوبی دارد ما باید سخت تلاش و تمرکز کنیم تا به هدفمان برسیم. استقلال خوزستان کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد.
 ایران‌پوریان در پایان در مورد اینکه نام محمدرضا اخباری هم تیمی اش جزو گزینه های نظرسنجی برنامه ۹۰ به عنوان بهترین بازیکن جوان ایران بود افزود: به نظر من محمدرضا اخباری جز یکی، دو گلر برتر ایران است و واقعا حقش بود در نظرسنجی باشد. گلر شایسته ای است امیدوارم تا آخر فوتبالش به همین روند ادامه دهد او ظرفیت و شخصیت بالایی دارد.

دیدگاه‌ها