کد خبر : 1303153 | 20 بهمن 1394 ساعت 20:00 | 45.7K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی و ابهام در سکوهای تبریز (عکس)

قلعه‌نویی؛ پرافتخارترین مربی لیگ برتر؛ این روزها عدم توفیق را از جانب برخی هواداران در ورزشگاه یادگار امام را به دنبال خود می‌بیند، عدم توفیقی که هم‌زمان نصیب او و مدیرعامل این تیم شده است.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تراکتورسازان در آخرین نشست مطبوعاتی این تیم می گوید تا وقتی‌که یکدل نشویم و وحدت پیدا نکنیم نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.
جملاتی که این روزها امیر قلعه‌نویی به زبان می‌آورد حاکی از دلخوری است، دلخوری که کمتر از او به یاد داریم، او در شرایطی از وحدت و یکدلی حرف می‌زند که مشخص است تا چه اندازه از نارضایتی بعضی از سکونشین ها رنج می برد.
پس‌ازآن که حرف از جدایی تونی اولیویرا به وجود آمد سرمربی سابق تراکتورسازان یکی از نامزدهای حضور روی نیمکت این تیم محسوب می‌شد و در نهایت او توانست برای دومین بار در تبریز حضور یابد و در هفته چهاردهم برای اولین بار در لیگ پانزدهم هدایت تراکتوری‌ها را بر عهده بگیرد.

1090986

قلعه‌نویی در دوره جدید خود تاکنون در 6 بازی تراکتورسازان را هدایت کرد، در این بازی ها به دو پیروزی، سه تساوی و یک شکست رسید و میانگین 1.5 امتیاز را در کارنامه خود ثبت کرد، نکته جالب اینجاست که این مربی در حالی نامهربانی برخی هواداران این تیم را همراه خود می‌بیند که متوسط امتیازاتی که برای این تیم کسب کرده است از تونی اولیویرا بیشتر بوده است. تونی در 13 بازی تبریزی‌ها موفق شده بود میانگین 1.38 امتیاز را برای خود و این تیم رقم بزند.

1090987

همه این اتفاقات در حالی می‌افتد که علاوه بر هواداران دو آتشه این مربی در بین طرفداران تیم آبی پایتخت، در روزهای اخیر اظهار لطف برخی انزلی چی‌ها را درباره این مربی شنیده‌ایم، در ابتدای لیگ پانزدهم امیر قلعه‌نویی به مدت سه هفته سرمربیگری ملوانان را به عهده داشت، سه‌هفته‌ای که دو بازی ابتدایی این تیم در لیگ را در خود داشت و یک پیروزی در برابر ذوب‌آهن و یک شکست در آزادی و در برابر استقلالی‌ها برای شمالی‌ها دربر داشت. آن‌ها هنوز هم برای آن سه هفته همکاری که از آن به عنوان خاطره‌ای خوش یاد می‌کنند از قلعه‌نویی ممنون هستند.

1090988

با توجه به میانگین امتیازی که این مربی برای تراکتورسازان کسب کرده و درگذشته نیز برای اولین هم این تیم را به عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر رسانده و برای آنها سهمیه آسیا را کسب کرده است، احتمالا این روزها قسمت اعظمی از ذهن قلعه‌نویی درگیر این موضوع است که چرا عدم حمایت بعضی از هواداران تراکتور را به دنبال خود دارد، حمایتی که برای موفقیت در ادامه بازی‌های این تیم در لیگ و در آسیا نیاز اصلی سرخ پوشان است و پرشورها باید هرچه سریعتر برای توفیق تراکتورسازی هم که شده تغییر رویه دهند و با حضور در ورزشگاه یادگار امام حمایت حداکثری خود را نشان دهند، علی الخصوص که آنها در آسیا بازی های حساسی در پیش دارند.

1090989

دیدگاه‌ها