کد خبر : 1303161 | 20 بهمن 1394 ساعت 20:33 | 58.4K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: حرف‌هایم را ترجمه نکنید

سرمربی نفت ایران از هوادارانی که برای حمایت از آنها به ورزشگاه آزادی آمده بودند تشکر و ابراز شرمندگی کرد.

منصوریان: حرف‌هایم را ترجمه نکنید
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان پس از شکست و حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: پیش از پرداختن به مسائل فنی بازی به نمایندگی از مجموعه نفت از تماشاگرانی که امروز از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم. توجهی به اینکه آنها متعلق به چه تیمی بودند نداشتم ولی شرمنده همه آنها شدیم که نتوانستیم خواسته‌شان را برآورده کنیم و خستنگی بر تنشان ماند. همچنین از رسانه‌ها که پشتیبان ما بودند تشکر می‌کنم.
وی در مورد شکست تیمش عنوان کرد: در یک بازی پایاپای به حرفه‌ای‌گری ستارگان الجیش باختیم. بازی برابر بود و بعد از اینکه گل خوردیم می‌توانستیم نتیجه را مساوی کنیم. بازیکنان حریف در چند مرحله اتلاف وقت داشتند ولی البته نسبت به سایر تیم‌های عربی کمتر این کار را انجام دادند. تفاوت دو تیم دو ستاره در الجیش بود که ما از داشتن آن بی‌بهره بودیم. به صبری لاموشی این پیروزی را تبریک می‌گویم.
سرمربی نفت در مورد اینکه پول غذای بازیکنانشان پرداخت شده است یا خیر؟ ابراز کرد: امیدوارم مترجمی که کنار بنده نشسته است متوجه این موضوع نشود که ما چه کاری انجام دادیم. لطفا برای او هم ترجمه نکنید. بنده نمی‌توانم اظهارات مدیرعامل نفت را رد کنم. واقعا اوضاع سختی داریم و همه تیم در حال حرص خوردن هستند. همه تلاش می‌کنند تا پولی برای باشگاه بیاورند. نباید به دنبال بهانه باشیم ولی در فوتبال روز دنیا همه شرایط به یکدیگر متصل است.
منصوریان تصریح کرد: آنقدر شرایط تیم سخت بود که به اجبار ستاره‌هایمان را فروختیم و به مدیران گفتم اگر مشکلات مالی ادامه‌دار است دو، سه ستاره دیگر تیم را به فروش برسانیم تا برخی مشکلاتمان را رفع کنیم. خیلی خیلی فکر می‌کردم در سال جدید فضای حمایتی مهیا شود. به آقای قنبرزاده نیز اعلام کردم از وضعیت باشگاه خبر دارم ولی این را هم در نظر داشته باشید بازیکنان آستانه تحمل دارند. اکنون که مدیرعامل باشگاه مشکلات را گفته مشخص می‌شود تحمل او نیز به پایان رسیده است. این وضعیت بازیکنان ما را آزار داده ولی با همه این اتفاقات می‌توانستیم الجیش را شکست دهیم یا بازی را با تساوی در 90 دقیقه تمام کنیم.

دیدگاه‌ها