کد خبر : 1303164 | 20 بهمن 1394 ساعت 20:38 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

کوروشی: هرچه در توان داشتیم گذاشتیم

مدافع نفت ایران می‌گوید بازیکنان این تیم تمام تلاش خود را برای شکست الجیش انجام دادند.

کوروشی: هرچه در توان داشتیم گذاشتیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سیامک کوروشی پس از حذف تیم فوتبال نفت از لیگ قهرمانان آسیا در بازی مقابل الجیش اظها رکرد: ما هرچه در توان داشتیم در این بازی گذاشتیم. تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم اما به هر حال بازی برد و باخت دارد. تا جایی که توانستیم برای جبران گل خورده تلاش کردیم اما نشد که هواداران را خوشحال کنیم.

او درباره ادعاهای کشورهای عربی مبنی بر اینکه ایران امن نیست و بازی‌های خود را در ایران برگزار نمی‌کنند گفت: به هر حال هر کشوری می‌توانند راجع به سایر کشورها ادعا کند اما آن‌ها در آرامش کامل در ایران اقامت داشتند. زمین هتل در اختیارشان بود. هیچ بی‌احترامی هم ندیدند و الان هم با خوشحالی ایران را ترک می‌کنند. این برد هم مبارک‌شان باشد.

کوروشی درباره اردوی نفت در ترکیه و تاثیر آن در عملکرد این تیم گفت: ما برای بدنسازی به ترکیه رفته بودیم و به نظر من این اردو به لحاظ پیشرفت و هماهنگی به تیم ما کمک کرد اما وقتی تیم ما روی دور برد باشد و باز هم مسابقه‌های لیگ تعطیل شود، قطعا به ما لطمه وارد می‌شود. ما نتوانستیم از برنامه ریزی که در این اردو انجام داده بودیم استفاده کنیم.

بازیکن نفت در پاسخ به این سوال که درست است که نفتی‌ها روز گذشته هزینه ناهار خود را هم نداشتند گفت: خیر چنین چیزی درست نیست. باشگاه نفت اینقدر ضعیف نشده که قرار باشد چنین اتفاقی برای ما بیفتد. تنها مشکلی که وجود داشت این بود که با کمی تاخیر ناهار خوردیم.

او درباره بازی بعدی این تیم در لیگ برتر هم گفت: بازی با استقلال برای ما خیلی مهم است. ما روند ضعیفی داشتیم و باید در این بازی خیلی خوب کار کنیم. در هفته آینده باید باخت‌ها و اشتباهات خود را فراموش کنیم.

دیدگاه‌ها