کد خبر : 1303195 | 20 بهمن 1394 ساعت 23:16 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

بلان: مشکلاتم با داوید لوئیز را حل کرده ام

سرمربی PSG تایید می کند که به اختلافاتش با مدافع برزیلی خود پایان داده است.

بلان: مشکلاتم با داوید لوئیز را حل کرده ام
به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه داوید لوئیز در دقایق پایانی دیدار مقابل مارسی از دستور لوران بلان، سرمربی پی اس جی، پیرامون تعویض شدن با مارکینیوش خودداری کرد، انتظار می رفت که رابطه این دو دچار مشکلاتی جدی شود. با این لوران بلان، سرمربی پی اس جی، در گفت و گویی امروز تاکید کرد که مشکلاتش با داوید لوئیس را از طریق گفت و گو با این بازیکن، برطرف کرده است.

بلان گفت:" دوشنبه صبح با لوئیز صحبت کردم. ما گفت و گویی خوب و در عین حال طولانی داشتیم. بسیار مهم بود که این گفت و گو را داشته باشیم تا خیلی صریح پیرامون آنچه در دیدار مقابل مارسی اتفاق افتاد، حرف های یکدیگر را بشنویم. غیر ممکن بود که بخواهیم بدون گفت و گو این مشکل را حل کنیم و من از اینکه چنین اقدامی انجام دادیم، بسیار راضی هستم. طبیعتا قصد ندارم تا جزئیات صحبت هایم با لوئیز را به شما بگویم اما لازم بود که برای ادامه رابطه خوب با یکدیگر، این گفت و گو را داشته باشیم."

بلان در ادامه پیرامون غیبت مارکو وراتی به علت مصدومیت در ترکیب تیم صحبت کرده است:" وراتی بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود. او همواره به خوبی مسئولیت هایش را در زمین عهده دار شده و حتی بیشتر از مسئولیت خودش، برای ما در زمین انجام وظیفه کرده است. غیبت او در تیم ما به شدت محسوس است اما قصد داریم تا همچنان به عملکرد خوب خود بدون وراتی ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها