کد خبر : 1303210 | 21 بهمن 1394 ساعت 08:43 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه قوانین سخت در ورزشگاه المپیکو شهر رم

بخشی از هواداران متعصب لاتزیو و رم در فصل جاری حضور در استادیوم المپیکو را به علت مقررات سخت، تحریم کرده اند.

ادامه قوانین سخت در ورزشگاه المپیکو شهر رم
به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران متعصب دو تیم لاتزیو و رم که از آن ها تحت عنوان "کوروا" یاد می شود، دیدارهای این دو تیم را در فصل جاری در ورزشگاه المپیکو تحریم کرده اند. دلیل این مسئله نیز وضع قوانین سختگیرانه بیش از اندازه از سوی مقامات امنیتی و شورای شهر رم عنوان شده است. هواداران کوروا  به قرار گرفتن تعداد زیادی موانع امنیتی در بین جایگاه مخصوص به خود، معترض بوده اند.

امروز بیانیه جدیدی توسط شورای شهر رم پس از ملاقات با نمایندگان دو باشگاه لاتزیو و رم منتشر شد که بر ادامه قوانین موجود تاکید می کرد. البته در این بیانیه به کمتر شدن حضور پلیس در ورزشگاه نیز اشاره شده است که به نظر نمی رسد برای شکستن تحریم توسط هواداران متعصب لاتزیو و رم کافی باشد:" بر اساس مصاحبه ها و تحقیقات انجام شده در فصل جاری از تماشاگران، مشخص شده است که تنها 7.5 درصد آن ها نسبت به امنیت خود در ورزشگاه نامطمئن بوده اند. این مسئله نشان می دهد که قوانین موجود باعث شده تا درصد قابل توجهی از حاضران در استادیوم، احساس امنیت بیشتری داشته باشند."

در این بیانیه تاکید شده که از این پس از نیروهای پلیس کمتری در استادیوم استفاده خواهد شد و تلاش می شود تا بر افراد ناظر حاضر در استادیوم، افزوده شود.

کمیته ملی المپیک ایتالیا که مالک ورزشگاه المپیکو شهر رم است، سیاست خود را در این سال ها همواره روی امن تر شدن این استادیوم قرار داده است تا فضای موجود را برای کودکان، بانوان و خانواده ها لذت بخش تر کند.

دیدگاه‌ها