کد خبر : 1303216 | 21 بهمن 1394 ساعت 00:50 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

صعود‌ناباورانه‌برمن‌به‌نیمه‌نهایی‌جام‌حذفی‌آلمان

وردر برمن با پیروزی برابر لورکوزن موفق شد عنوان نخستین تیم راهیافته به نیمه‌نهایی جام حذفی فصل جاری آلمان را از آن خود کند.

صعود‌ناباورانه‌برمن‌به‌نیمه‌نهایی‌جام‌حذفی‌آلمان
به گزارش "ورزش سه"، در نخستین شب از رقابت‌های مرحله یک‌چهارم پایانی فصل جاری جام حذفی آلمان ساعتی پیش وردر برمن در عین ناباوری موفق شد با نتیجه 3 بر 1 بایر لورکوزن را در هم کوبد و نخستین راه‌یافته به نیمه‌نهایی این جام باشد.
بعد از پایان این مسابقه ویکتور اسکریپ‌نیک ،سرمربی وردربرمن، گفت:" طبعا خوشحالیم چرا که یک حریف نامدار را آن هم در خانه خودش شکست دادیم و توانستیم به دور بعدی راه پیدا کنیم. این فوق‌العاده است! ما همیشه می‌گوییم: می‌توانیم فوتبال بازی کنیم، به شرط آنکه همه چیز با هم هماهنگ باشد. و امروز همه چیز هماهنگ بود. متاسفانه همیشه بازی‌هایی مثل دیدار هفته گذشته در مونشن‌گلادباخ هم داریم؛ اما الان امیدوارم که روندی که امشب در پیش گرفتیم ادامه پیدا کند. نه تنها در جام حذفی، بلکه در بوندسلیگا هم."
راجر اشمیت ،سرمربی لورکوزن، هم گفت:" برمن با شایستگی به پیروزی و صعود به دور نیمه‌نهایی دست یافت. مسلما تیم ما الان روحیه خوبی ندارد. در چنین رقابتی نمی‌بایست بد بازی کرد، حتی یک نیمه. آنچه که باید خود را بخاطرش ملامت کنیم این است که در نیمه اول بیش از حد با تسامح با بازی رفتار کردیم؛ به همین دلیل هم شکست خوردیم."
رودی فولر ،مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن، هم که به شدت از عملکرد داور مسابقه خشمگین بود اذعان کرد:" یکی دو تصمیم داوری کاملا به ضرر ما تمام شد، اما نمی‌توان این باخت را اینگونه توجیه کرد. تیم ما بعد از 1 بر 0 کردن بازی به خود مغرور شد و حریف را دست کم گرفت."

دیدگاه‌ها