کد خبر : 1303226 | 21 بهمن 1394 ساعت 09:42 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

اختصاصی - آخرین اظهار نظر ها

شایعه دوپینگ سه بازیکن لیگ برتری

خبری با سرعت نور فضای خبری غیررسمی فوتبال ایران را درنوردید.

شایعه دوپینگ سه بازیکن لیگ برتری
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در شبکه های تلگرامی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سه بازیکن یک تیم مطرح لیگ برتری به دلیل استفاده از مواد نیروزا محروم خواهند شد. این در شرایطی است که کمیسیون مبارزه با دوپینگ فوتبال هیچ خبری در این زمینه منتشر نکرده است.

با انتشار این خبر در فضای شبکه های اجتماعی یکی- دو رسانه اینترنتی هم این خبر رامنتشر کرده اند اما زهره هراتیان رئیس مرکز پزشکی فیفا در این باره می گوید: تا لحظه کنونی این خبر صحت ندارد.

او به ورزش سه گفت: خبرهایی که در این زمینه منتشر شده با خبر شدیم و پی گیری کردیم، آقای تاج هم پی گیری کردند. ایشان با تعجب گفت که چنین خبری از طرف ایشان منتشر نشده است و قرار شدایمیل هایشان را چک کنند که آیا چنین موضوعی از طرف آزمایشگاه کلن به ایشان رسیده یا نه.

به گفته هراتیان در صورت استفاده بازیکنان از موادنیروزا روال کار بر این است که ابتدا آزمایشگاه کلن به فیفا و وادا می فرستد و فدراسیون فوتبال کشور مربوطه را مطلع می کند، در صورت افتادن این اتفاق جایی برای لاپوشانی وجود ندارد و اگر چنین اتفاقی افتاده باشد بقینا مراجع ذی صلاح اطلاع رسانی خواهند کرد و همه این ها در شرایطی است که تا لحظه کنونی این خبر صحت ندارد.

به عقیده او ممکن است شیطنت هایی پشت انتشار این خبر نهفته باشد که یک تیم لیگ برتری را هدف می گیرد.

دیدگاه‌ها