کد خبر : 1303232 | 21 بهمن 1394 ساعت 10:01 | 17.6K بازدید | 7 دیدگاه

علت حذف از آسیا مشخص شد

نفت و نداشتن پول ناهار و شام!

مدیر عامل باشگاه نفت تهران ساعاتی بعد از حذف از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در گفت‌وگویی عجیب حذف تیمش از این رقابت‌ها را به کمبود منابع مالی و نداشتن پول ناهار و شام در اردوی منتهی به بازی روز گذشته مقابل الجیش عنوان کرد.

نفت و نداشتن پول ناهار و شام!
به گزارش "ورزش سه"، نفت که روز گذشته در یک بازی انتقاد برانگیز مغلوب الجیش قطر شد در این فصل با هدف حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا اقدام به خرید جمعی از بهترین بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران کردند اما پس از حذف مقابل تیم الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی دوره گذشته، آنها در مرحله پلی‌آف دور جدید نیز از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتند.

اما در شرایطی که به نظر می‌رسد بخش مهمی از دلایل حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا به نکات فنی مربوط می‌شود مدیرعامل این باشگاه در مصاحبه‌ای اعلام کرد شرایط مالی تیمش به شدت وخیم است و هتل محل اسکان این تیم قصد نداشته به آنها سرویس ناهار و شام بدهد چرا که باشگاه پولی نداشته که برای این وعده‌های غذایی به هتل پرداخت کند.

همچنین مدیرعامل باشگاه نفت در پایان گفت‌وگویش اعلام کرده که تیمش احتمالا از لیگ برتر فوتبال کناره‌گیری می‌کند مگر آنکه به شرایط نابسامان مالی این باشگاه رسیدگی شود.

نفت این هفته بازی حساسی مقابل استقلال تهران دارد و شایعاتی درباره احتمال بروز تغییراتی در این باشگاه شنیده می‌شود.

دیدگاه‌ها