کد خبر : 1303253 | 21 بهمن 1394 ساعت 11:54 | 185.6K بازدید | 18 دیدگاه

ما کارمان را خوب بلدیم!

واکنش برانکو به دوپینگ پرسپولیسی‌ها

سرمربی پرسپولیس به شایعه دوپینگ بازیکنانش واکنش تندی نشان داد و برای حاشیه سازان ابراز تاسف کرد.

واکنش برانکو به دوپینگ پرسپولیسی‌ها
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ بعد از انتشار خبر دوپینگی بودن برخی بازیکنانش واکنش تندی نشان داد و در حالی که از این شایعه عصبانی بود برای شایعه سازان ابراز تاسف کرد. سرمربی پرسپولیس در گفتگو با فارس گفت: برای شایعه سازان متاسفم. آن‌ها می‌بینند پرسپولیس به بهترین نحو کارش را انجام می‌دهد و به همین دلیل دست به انتشار چنین شایعاتی می‌زنند.

وی ادامه داد: ما کارمان را خیلی خوب بلد هستیم و آن را پیش می‌بریم. می‌بینند پرسپولیس در آرامش است و مشکلی ندارد و قصد دارند با انتشار چنین اخباری ما را به حاشیه ببرند اما بدانند که این کارشان به جایی نخواهد رسید.

سرمربی تیم پرسپولیس برای رد این شایعه گفت: برای من جالب است چطور وقتی بعد از هر بازی از دو نفر تست دوپینگ گرفته می‌شود چطور نام سه بازیکن تیمم را به عنوان دوپینگی اعلام می‌کنند؟ جالب‌تر اینجاست که مسئولان پزشکی فوتبال این موضوع را رد کردند اما برخی چنین شایعاتی مطرح می‌کنند. موضوع دیگر اینکه برای من عجیب است این است که چطور جواب تست دوپینگ این قدر زود به دست برخی رسیده آن‌هم در حالی که اصلا چنین موضوعی صحت ندارد.

وی ادامه داد: با این همه انتظارم از بازیکنان تیمم این است که اصول حرفه‌ای را رعایت کنند و از آن‌ها خواهش می‌کنم مراقب باشند هرچند که می‌دانم خود آن‌ها حواس‌شان به همه چیز است.

برانکو در پایان در پاسخ به این سوال که انتشار چنین شایعه‌ای قبل از بازی با فولاد چقدر در روند حرکتی پرسپولیس می‌تواند تاثیرگذار باشد اظهار داشت: به شما می‌گویم که هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی راه ما را بگیرد. حتی انتشار چنین شایعاتی.

دیدگاه‌ها