کد خبر : 1303260 | 21 بهمن 1394 ساعت 12:48 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: راه‌آهن 11 نفره دفاع می‌کرد

مربی صبای قم امیدوار است با پیروزی مقابل پدیده به سه شکست اخیر خود پایان داده و به شرایط خوبشان در دور رفت برگردند.

دایی: راه‌آهن 11 نفره دفاع می‌کرد
به گزارش "ورزش سه"، محمد دایی در مورد شرایط صبا گفت: خدا را شکر وضعیت خوبی در تیممان است. دو محروم و دو مصدوم برای بازی با پدیده داریم ولی با این وجود می‌خواهیم سه شکست اخیر را از این هفته جبران کرده تا نتایج نیم‌فصل اول را تکرار کنیم و به بالای جدول برگردیم.

او در خصوص شکست برابر راه‌آهن عنوان کرد: هرکس آن بازی را دیده باشد متوجه خواهد شد حق چه تیمی بود سه امتیاز را بگیرد. بعد از گل به خودی که داشتیم تمام بازیکنان را‌ه‌آهن داخل محوطه خود جمع شدند و هرچه زدیم به در و دیوار خورد. راه‌آهن بعد از گل تنها یک فرصت داشتیم اما متاسفانه باختیم. ما باید با اختلاف دو، سه گل این تیم را شکست می‌دادیم اما این طبیعت فوتبال است. دو هفته قبل برابر گسترش فولاد باید می‌باختیم چون بد بازی کردیم اما این هفته همه چیز دست ما بود و باید می‌بردیم.

مربی صبای قم پیرامون بازی روز جمعه با پدیده گفت: آنها تیم خوبی دارند و دو پیروزی خوب در هفته‌های گذشته داشتند. تیمی که تراکتورسازی و سایپا را شکست می‌دهد مطمئنا توانایی زیادی دارد ولی ما فقط برای سه امتیاز به مشهد می‌رویم چون می‌خواهیم روند امتیازگیری دور رفت را تکرار کنیم و اطمینان داشته باشید صبا به روند خوبش برمی‌گردد و مثل نیم‌فصل اول می‌شود.

دایی با اشاره به غیبت بازیکنانشان مقابل پدیده ابراز کرد: متاسفانه این هفته جلال‌الدین علی‌محمدی و سید مهدی حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و محمد قاضی و ماچادو نیز محرومان ما هستند. نبود علی‌محمدی که گل‌های حساسی در این فصل برای ما زده در دو بازی اخیر تاثیر داشت و امیدواریم هرچه زودتر شرایط حضور در مسابقات را پیدا کند.

او اضافه کرد: بازیکنان خوب دیگری برای جایگزین کردن غائبان داریم که بتوانند برابر پدیده به میدان بروند. نبود چند بازیکن برابر راه‌آهن را نیز خیلی نمی‌توان تاثیر گذار دانست چون ما گلزنی بدشانس بودیم و آنها هم با 11 نفر دفاع فشرده‌ای داشتند. استرسی هم که به خاطر عقب بودن از حریف در بازیکنانمان بود در این شکست نقش داشت ولی در تمرینات اخیر سعی کردیم آنها را به شرایط گذشته برگردانیم.

مربی صبای قم یادآور شد: مقابل گسترش فولاد و راه‌آهن با اشتباهات فردی تیم و دریافت گل‌های بچه‌گانه شکست خوردیم ولی امیدواریم برابر پدیده این مسائل را در تیم شاهد نباشیم و به سه امتیاز برسیم.

دیدگاه‌ها