کد خبر : 1303308 | 21 بهمن 1394 ساعت 15:42 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: باخت به پدیده استثنایی بود

مربی تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمشان از شرایط خوبی برخوردار است و مقابل پدیده با بدشانسی نتیجه را واگذار کرده اند.

رضایی: باخت به پدیده استثنایی بود
رحمان رضایی در مورد اینکه تراکتورسازی برای دیدار با استقلال خوزستان آماده است یا خیر به خبرنگار "ورزش سه" گفت: خدا را شکر تیم خوب آماده شده است و هدف ما پیروزی مقابل استقلال خوزستان است این چند روز را خیلی خوب تمرین انجام داده ایم. استقلال خوزستان تیم خوبی است و ثابت کرده نتایجی که تا اینجای کار گرفته اتفاقی نبوده اما ما روی کیفیت فنی کار کردیم، کارهای تاکتیکی انجام داده ایم و راه های ضربه زدن به حریف را شناسایی کرده ایم ان‌شاءالله روز بازی همه این ها موثر واقع شود.

او در مورد از دست دادن ۳ امتیاز مقابل پدیده مشهد ادامه داد: بازی با پدیده واقعا جزو دیدارهای استثنایی بود. پدیده بدون اغراق تو توپ هم روی دروازه ما نیاورد اما ۲ گل زد که یکی از توپ های خطرناک از روی ضربه کرنر ارسال شد که کرنر زدن همیشه ۵۰-۵۰ است. می توانست اسم شکست مقابل پدیده را باخت استثنایی گذاشت.

دستیار امیر قلعه نویی درباره اینکه از عملکرد خریدهای جدید تیمشان راضی هستند یا خیر اینگونه توضیح می دهد: بچه ها نهایت سعی شان را می کنند ولی ما از یک طرف با بدشانسی گل می خوریم و از سمت دیگر در زدن گل کم شانس هستیم. دست به دست هم می دهیم و امید داریم که در بازی های بعدی امتیاز بگیریم. مهره های خوب و تعیین کننده ای داریم  امیدوارم به بدشانسی نخورند.

 رضایی در پایان درباره اینکه محمدرضا اخباری جزو گزینه های بهترین بازیکن جوان ایران در نظرسنجی برنامه نود بود افزود: محمدرضا اخباری جزو گلرهای خوب فوتبال ایران است و با سن کمش واقعا دارد عالی کار می کند و برایش آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها