کد خبر : 1303320 | 21 بهمن 1394 ساعت 16:09 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

آمار از نبردهای سرخ های تهران و اهواز

نتیجه 3-3 در ورزشگاه آزادی پر گلترین نبرد دو تیم در تاریخ لیگ برتر بوده است.

آمار از نبردهای سرخ های تهران و اهواز
به گزارش"ورزش سه"، جمعه دو تیم پرسپولیس و فولاد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند و به این بهانه آمار دو تیم را بررسی می کنیم:

آمار کامل در لیگ برتر

 دو تیم فولاد و پرسپولیس تهران تا کنون 27 بازی در لیگ برتر انجام داده اند که سهم پرسپولیس از برد 10، فولاد 9 بازی و 8 بازی با تساوی به پایان رسیده است.

آمار بازی های دو تیم در تهران

در بازی هایی که دو تیم در تهران برگزار کرده اند 4 بازی به تساوی رسیده است ، 6 برد برای پرسپولیس و 3 برد برای قرمزهای اهوازی در این بازی ها ثبت شده است.

1091081

 بهترین برد فولاد در تهران

فولاد خوزستان در لیگ چهارم توانست در ورزشگاه آزادی با دو گل این تیم را شکست داد، ایمان مبعلی و میثم سلیمانی برای فولاد گلزنی کردند.

بهترین برد پرسپولیس در خانه

پرسپولیس در آزادی دوبار 3-1 تیم فولاد را شکست داده است، پرسپولیس در لیگ سیزدهم و دهم این دو نتیجه را به دست آورده است. در لیگ سیزدهم سید مهدی سیدصالحی، سید جلال حسینی و فرزادحاتمی(گل به خودی) و در لیگ دهم هادی نوروزی، حسین بادامکی و سپهر حیدری برای سرخ پوشان پایتخت گلزنی کردند.

1091083

پر گل ترین بازی در آزادی

در دوره دوم لیگ برتر دو تیم در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که به نتیجه 3-3 رسیدند. انصاریان، گل محمدی و رافت برای پرسپولیس ، بهنام سراج(2 گل) و حسین کعبی برای فولاد گلزنی کردند.

نتیجه آخرین بازی دو تیم در آزادی

دو تیم فصل قبل در حالی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به میدان رفتند که همان ابتدای بازی اشتباه فاحش سوشا مکانی گل اول فولادی ها را باعث شد، فولاد در نهایت با نتیجه 2-1 پرسپولیس را در تهران شکست داد.


1091080

دیدگاه‌ها