کد خبر : 1303333 | 21 بهمن 1394 ساعت 16:54 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه بازی لژیونرهای ایران در هفته پیش رو

با لژیونرها از حاشیه خلیج فارس تا قلب اروپا

بازی تیم ها و لیگ هایی که بازیکنان ایرانی در اختیار دارند از روز جمعه آغاز خواهد شد، هفته ای که اولین بازی آن در قطر انجام خواهد شد و آخرین بازی نیز در پرتغال برگزار می شود.

با لژیونرها از حاشیه خلیج فارس تا قلب اروپا
به گزارش "ورزش سه"بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ‌های خارجی در هفته پیش رو نیز به میدان خواهند رفت، بازیکنانی که از مهره‌های ثابت تیم‌هایشان به‌حساب می‌آیند و در اغلب بازی‌ها در ترکیب ثابت به میدان می‌روند.

جمعه 23/11/94 ؛ سه ایرانی از قطر تا آلمان

* ساعت 17:15؛ الاهلی قطر – الخریطیات

اولین ایرانی‌هایی که در هفته پیش روی رقابت‌های خارجی به میدان می‌روند، استقلالی‌های تیم الاهلی قطر هستند، مجتبی جباری و پژمان منتظری که اخیراً از بند مصدومیت رهایی یافته است، پس از اخراج کرانچار منتظر ورود لوکا بوناچیچ بودند و درنهایت این اتفاق نیفتاد، آن‌ها پس از تساوی در برابر السدی ها در این دیدار به میدان می‌روند تا بتوانند جایگاه حضور خود در جدول را بهبود بخشند. الاهلی پس از پایان هفته هفدهم با هجده امتیاز در رده یازدهم جدول چهارده تیمی لیگ ستارگان قطر حضور دارند.

* ساعت 21؛ اف اس وی فرانکفورت – گریوترفروت

احسان حاج صفی که از اولین روزهای حضور خود در آلمان خود را به‌عنوان یکی از بازیکنان ثابت فرانکفورتی‌ها مطرح و در اغلب بازی‌های این تیم به میدان رفت، پس از تساوی در بازی اخیر این تیم و در برابر کارلسروهه، این هفته به مصاف گریوترفروت خواهند رفت تا با کسب سه امتیاز در مقابل حریفی که دو پله از خود بالاتر است، وضعیت خود را جدول رده‌بندی تغییر دهد، آن‌ها پس از بازی بیستم خود 23 امتیازی شدند و در رده چهاردهم بوندس لیگای دو ایستادند.

شنبه 24/11/94؛ یک آسیایی و دو اروپایی

*ساعت 18:30؛ چارلتون – کاردیف

چارلتون به همراه مهاجم ایرانی خود این روزها وضعیت روبراهی ندارد، آن‌ها که توانسته بودند با یک پیروزی پرگل در برابر روترهام روحیه ازدست‌رفته خود را بازیابند در دیدار اخیر خود بازهم شکست خوردند تا کاملاً به کف جدول چمپیون شیپ بچسبند، آن‌ها پس از بازی سی‌ام خود در لیگ دسته اول انگلیس 24 امتیازی شدند، گوچی احتمالاً به‌مانند بازی قبلی این تیم به‌عنوان بازیکن جایگزین به میدان خواهد تا شاید بتواند گره‌ای از گره‌های این تیم باز کند.

*ساعت 19:45؛ ام صلال – مسیمیر

مسیمیر به همراه کاپیتان ایرانی خود از وضعیت خوبی در لیگ ستارگان قطر برخوردار نیست و احتمالاً بازهم راهی لیگ پایین‌تر خواهد شد، آن‌ها که بازی هفته اخیر خود را در برابر الریان با دو گل واگذار کردند در بازی آینده خود به مصاف ام صلال می‌روند، تیمی که نیم‌فصل اول آندو تیموریان را در اختیار داشت، مسیمیر که رکوردهای منفی فراوانی را از خود به‌جا گذاشته است تاکنون از 17 بازی خود تنها 1 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده است تا محمد نوری یکی از معدود ستاره‌های این تیم به‌حساب بیاید.

*ساعت 21؛ آلکمار – هراکلس

علی‌رضا جهانبخش و آلکماری ها که این روزها در بهترین شرایط خود به سر می‌برند در هفته بیست و سوم به هراکلس می‌روند، آن‌ها که در لیگ هلند به 5 پیروزی پی‌درپی رسیدند و توانستند رتبه خود در جدول رده‌بندی را ارتقا داده و در جایگاه ششم بایستند در بازی این هفته خود باید با تیم سوم جدول روبرو شوند و در صورت پیروزی در این دیدار احتمالاً یکی دو پله دیگر نیز بالا خواهند رفت تا اوضاع بهتری پیدا کنند، ستاره ایرانی این تیم نیز در هر بازی سورپرایزی برای هواداران آلکمار دارد، جهانبخش این روزها با گل‌ها و پاس گل‌هایش توانسته یکی از عوامل پیروزی‌های این تیم به‌حساب بیاید.

یک‌شنبه 25/11/94؛ گلزنان هفته پیش به دنبال تمدید

*ساعت 16؛ برانشوایگ – آرمینیابیله فلد

دروازه‌بان سابقاً ملی‌پوش ایرانی در دیدار پیش روی آرمینیا بیله فلد در مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت. دانیال داوری که در بازی‌های این فصل تیمش به میدان نرفته است از ابتدای امسال به این تیم پیوسته است اما در تمام بازی‌ها روی نیمکت آرمینیا نشسته است، تیمی که پس از بازی‌های هفته بیستم 27 امتیازی شد و در رده نهم جدول ایستاد.

*ساعت 17:15؛ الجیش – الغرافه

الجیشی ها پس از شکست نفت ایران در بازی پیش روی خود در لیگ ستارگان قطر به مصاف مسعود شجاعی و یارانش در الغرافه می‌روند. شجاعی که در بازی‌های این تیم نیز اقدام به گلزنی کرده است در جمع الغرافه ای ها باقی ماند تا در ادامه بازی‌های این تیم به میدان برود. الغرافه که پس از دو پیروزی در بازی برابر العربی شکست خورد اکنون 21 امتیازی است و در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

*ساعت 18:45؛ کالونی – پانیونیوس

کریم انصاری‌فرد پس از گلزنی در بازی اخیر تیمش تصمیم دارد بازهم به کمک این تیم بیاید و در بازی پیش رونیز گلزنی کند، مهاجم تیم ملی ایران که پس از حضور در لیگ یونان در اغلب بازی‌های تیمش به بازی گرفته‌شده و اتفاقاً به کار پانیونیوس آمده است در بازی اخیر این تیم چهار دقیقه پس از حضور در میدان توانست برای تیمش گلزنی کند. تیمی که پس از بازی‌های هفته بیست و یکم 34 امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

*ساعت 19:45؛ قطر – السد

مدافع – هافبک ملی‌پوش ایرانی السدی ها تصمیم دارد با ارائه بازی‌های خوب خاطره تلخ بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را پاک کند، دیداری که مرتضی پورعلی گنجی و ژاوی هرناندز در آن‌یک ضربه پنالتی از دست دادند تا موجبات حذف السد فراهم شود، آن‌ها که در لیگ ستارگان قطر نیز در بازی‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکردند در دیدار هجدهم خود به مصاف تیم قعر جدولی قطر می‌روند تا در صورت پیروزی احتمالی در برابر آن‌ها بتوانند به حضور در بین سه تیم بالای جدول امیدوار باشند. آن‌ها اکنون با 29 امتیاز در رده چهارم جدول حضور دارند.

*ساعت 22:45؛ ماریتیمو – براگا

چهارمین حضور علی‌رضا حقیقی در دوره جدید حضور خود در پرتغال در این بازی اتفاق می‌افتد، هرچند که دروازه‌بان اول تیم ملی ایران در این سه بازی برای تیم نلو وینگادا به میدان نرفت اما این انتظار می‌رود تا هرچه سریع‌تر او خود را به ترکیب اصلی تیم وارد کند، حقیقی سال گذشته نیز با حضور در تیم پنافیل تجربه حضور در بازی‌های لیگ پرتغال را دارد. ماریتیمو در بازی اخیر خود به‌تساوی یک‌بریک رسید و با تنها امتیاز آن دیدار 22 امتیازی شد تا پس از 21 بازی در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها