کد خبر : 1303350 | 21 بهمن 1394 ساعت 18:10 | 65.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای منابع انگلیسی

5 بازیکن مازاد منچسترسیتی در فصل آینده

با آمدن پپ گواردیولا از فصل آینده به منچسترسیتی، باید منتظر تحولاتی گسترده در این تیم باشیم.

5 بازیکن مازاد منچسترسیتی در فصل آینده
به گزارش "ورزش سه"، همانطور که حول باشگاه سیتی، گمانه زنی ها در مورد جذب ستارگان ارزشمند فوتبال دنیا از جمله پوگبا و نیمار به گوش می رسد، بازیکنانی نیز هستند که با ورود پپ، سیتی را ترک خواهند کرد. منابع انگلیسی از سمیر نصری، یحیی توره، باکاری سانیا، فرناندو و ویلفرد بونی به عنوان 5 بازیکن مازاد سیتی در فصل آینده خبر داده اند.

یحیی توره سال 2010 به تصمیم گواردیولا در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت و بطور حتم پپ قصد ندارد از این بازیکن حالا مسن، در سیتی نیز استفاده کند. سمیر نصری نیز که دوستی و صمیمیتی دیرینه با یحیی توره دارد، با جدایی این بازیکن، سیتی را ترک خواهد کرد؛ ضمن اینکه مصدومیت های متوالی این بازیکن نیز نارضایتی مدیران سیتی را در پی داشته و آنها علاقمند به حفظ ستاره فرانسوی تیمشان نیستند.

ویلفرد بونی که سال گذشته با رقم 35 میلیون یورو از سوانسی به سیتی پیوست، تاکنون تنها 6 گل در لیگ برتر برای این تیم به ثمر رسانده و عملکردش ناامید کننده بوده است. باکاری سانیا نیز در 33 سالگی ذخیره زابالتا محسوب می شود و تنها مواقع مصدومیت این بازیکن فرصت بازی پیدا می کند و در نهایت فرناندوی برزیلی نیز تاکنون در حد و اندازه های سیتی نشان نداده و بعید است پپ علاقه ای به حفظ او داشته باشد.

دیدگاه‌ها