کد خبر : 1303366 | 21 بهمن 1394 ساعت 18:35 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی:مدیریت پاس مثل پرسپولیس و ذوب باشد

سرمربی پاس همدان معتقد است تیمش از نظر فنی مشکلی ندارد و مشکلات مالی و مسائل مدیریتی این باشگاه نقش اول را در نتایج ضعیف این تیم داشته است.

محمدی:مدیریت پاس مثل پرسپولیس و ذوب باشد
به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی شرایط تمرین تیمش در همدان را مناسب نمی‌بیند و می‌گوید اگر کارهای تاکتیکی این تیم در تهران و دور از حواشی انجام شود آنها می‌توانند نتایجشان را بهبود بخشند.

مدیریت و اطرافیان تیم شانه خالی کردند
در پنج بازی که من سرمربی پاس بودم یک پیروزی، یک تساوی و سه شکست داشتیم و قبول دارم شرایط تیم ما از نظر نتیجه مطلوب نیست اما تیم ما با چه ظرفیتی این نتایج را کسب کرده است؟ حالا هم که این اتفاقات افتاده می‌بینم مدیریت و اطرافیان تیم بعد از گذشت پنج بازی شانه خالی کردند و از سوی دیگر نگران وضعیت تیم شدند.

بیکار نبودم من را به پاس آوردند
من با هزار وعده و وعید به پاس آمدم. بیکار نبودم و در یک تیم مربیگیری می‌کردم. فکر می‌کنم آنها یادشان نرفته با چند جلسه و چه پارامترهایی من را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردند. زمانی که من هدایت پاس را بر عهده گرفتم جزء سه تیم پایین جدول بود و می‌دانستم کار سختی دارم. از ظرفیت پاس همدان با خبر بودم و با اینکه گفتند 12 بازیکن از پاس جدا شده من را متقاعد کردند هدایت آن را قبول کنم.

عدم توانایی باشگاه برای مذاکره با بازیکن جدید
قرار بود وقتی من به عنوان سرمربی پاس انتخاب می‌شوم آسیب‌شناسی کنند و نفراتی برای تقویت تیم جذب شود اما این اتفاق نیفتاد. ما نیاز به مهاجم داشتیم و لیستی تهیه کردیم تا بر اساس آن خریدها انجام شود اما به دلیل نداشتن توان مذاکره از سوی مدیریت باشگاه و کمبود نقدینگی نتوانستیم بازیکنان مد نظرمان را بگیریم. اعتبار پاس به دلیل نتایج و شرایط باشگاهش به اندازه‌ای ضربه خورده بود که بازیکنی این تیم را انتخاب نکند.

بازیکنان به دلیل مشکل با مدیریت رفتند
از طرف دیگر نفراتی که حساب باز کرده بودیم از تیم جدا شدند و حتی باشگاه در حفظ نیروهای خودمان هم ناتوان ماند. پس از اینکه من سرمربی پاس شدم علاوه بر آن 12 نفر که از قبل رفته بودند، 6 بازیکن دیگر از تیم جدا شدند که 4-3 نفر از آنها را بیشتر احتیاج داشتیم و یکی، دو نفر دیگر نیز با مدیریت مشکل پیدا کرده بودند که رفتند. ما با یک وضعیت غیر قابل پیش‌بینی نیم‌فصل دوم را آغاز کردیم و از سوی دیگر قرار بود وضعیت مالی درست شود که این اتفاق نیفتاد.

نتوانستیم بازیکن بگیریم
بازیکنان می‌گفتند باشگاه پول نمی‌دهد اما من گفتم به مرور زمان این موضوع حل خواهد شد. پس از پیروزی برابر داماش به مسئولان باشگاه پاس گفتم تیم به دلیل مشکل مالی از نظر روانی بهم ریخته است و از سوی دیگر نیاز به مهاجم جدید داریم اما توجهی به این موضوع نداشتند. تا روز 29 دی ماه فرصت اضافه کردن بازیکن داشتیم اما به دلایل مختلف نتوانستیم بازسازی انجام دهیم و همچنین آذرباد و خردمند دو بازیکن خوب دیگرمان از پاس رفتند که در تیم‌های جدیدشان گلزنی هم کردند.

بازیکنان با صبر منتظر تحقق وعده‌های نیم‌فصل بودند اما تاکنون تعداد معدودی دریافتی داشتند و نفرات جدید و همچنین کادر فنی هیچ پولی نگرفتند. قرار بود باشگاه پیش از بازی با داماش به همه 20 درصد پرداخت کند اما فقط به عده‌ای 10 درصد از قراردادشان را داد. به مدیریت باشگاه و حتی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان وضعیت نابسامان تیم را اطلاع دادیم و منتظر اقدامشان هستیم.

جلسات مخفی در باشگاه
شنیدم اخیرا عده‌ای در باشگاه جلسه گذاشتند و مدعی مسائل فنی هم شدند ولی بدانند ما مشکل فنی نداریم چون در پنج بازی اخیر بیش از 50 موقعیت گلزنی داشتیم و اینکه از دو پنالتی گل زدیم نشان از روحیه پایین بازیکنان دارد.

بازیکنان با 2 دسته آدم مواجه هستند
خوابگاه بازیکنان پاس داخل باشگاه است و وقتی آنها می‌خواهند به تمرین بیایند طلب‌کاران باشگاه را می‌بینند که در روحیه‌شان تاثیر می‌گذارد. عده‌ای دیگر هم با هواداران خوبمان مواجه می‌شوند و اعتراض آنها را می‌شنوند چرا که مردم همدان از نتایج رضایت ندارند ولی از سوی دیگر نمی‌دانند چه مشکلاتی در باشگاه است. به همین دلیل به مدیریت باشگاه پیشنهاد کردم تمریناتمان به تهران منتقل شود تا در فضای آرامی تمرین کنیم. از استاندار همدان تقاضا دارم به مسائل مدیریتی باشگاه پاس رسیدگی کند.

فاکتورهای لازم در باشگاه ما نیست
ما به چهار فاکتور آرامش برای نتیجه گرفتن در ادامه فصل که می‌توانیم به آن برسیم، هوش که با آن شرایط را به خوبی پیش ببریم، انرژی تا برای مسابقات پرقدرت کار کنیم و همچنین انعطاف که در مشکلات مسیر را تغییر دهیم اما هیچکدام در باشگاه ما وجود ندارد.

مدیریت باشگاه پاس مثل پرسپولیس و ذوب‌آهن باشد
من با کلی برنامه هدایت پاس را برعهده گرفتم و خیلی زود است راجع به آدم‌ها قضاوت می‌کنند. ذوب‌آهن سال گذشته و پرسپولیس امسال با اعتماد و صبر به مربیانشان نتیجه گرفتند و باشگاه پاس هم باید صبر و حوصله داشته باشد و مسیر درست را پیدا کند. ترکیب نفت سال گذشته آنها را آسیایی کرد اما امسال با رفتن سه بازیکن این تیم گزینه سقوط از لیگ شده و در پلی‌آف لیگ قهرمانان حذف شد.

مدیریت درست شود قراردادم را می‌بخشم
ما 15 بازیکن از دست دادیم و نباید انتظار داشت رتبه‌مان تک رقمی شود چون انتظار دور از دسترسی است ولی بنده به بازیکنان و کادر فنی خود امیدوار هستم و می‌گویم اگر مدیریت باشگاه حل شود قول تک رقمی شدن رتبه‌مان در لیگ یک را خواهم داد و از سوی دیگر همه قراردادم را می‌بخشم. مسئولان باشگاه واقعیت‌ها را ببینند و آن را حل کنند.

دیدگاه‌ها