کد خبر : 1303395 | 21 بهمن 1394 ساعت 21:30 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی‌استیونس‌بامربیگری‌به‌دلیل‌ناراحتی‌قلبی

هوب استیونس، سرمربی هلندی هوفنهایم، عصر امروز و موقعی که در یک نشست خبری حاضر شد، اشک در چشمانش حلقه زده بود.

خداحافظی‌استیونس‌بامربیگری‌به‌دلیل‌ناراحتی‌قلبی
به گزارش "ورزش سه"، او به این جلسه آمده بود تا بعد از صد و هفت روز فعالیت در هوفنهایم، پایان دوران مربیگری‌اش را اعلام کند.
این مربی 62 ساله هلندی که تیمش در معرض سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد، علت این تصمیمش را ناراحتی قلبی و عمل جراحی پیش رو عنوان کرد و گفت:" ریسک ادامه این فعالیت بیش از حد بالاست و ممکن است اتفاقی رخ دهد که نمی‌خواهم. به این نتیجه رسیده‌ام که دورانم به سر آمده و کارم اینجا تمام شده است.
البته هر جا باشم کار هوفنهایم و بوندسلیگا را دنبال خواهم کرد و نمی‌گذارم در این راستا چیزی مانعم شود."
او در مورد بیماری‌اش افزود:" چند هفته‌ای است ناراحتی قلبی پیدا کرده‌ام و کلینیک هایدلبرگ تشخیص داده به جراحی نیاز دارم. باشگاه هوفنهایم به مربی‌ای احتیاج دارد که صد درصد آماده باشد. متاسفانه آن من نیستم. البته پزشکان نگفتند از کارم دست بکشم اما آدم خودش یک چیزهایی را حس می‌کند. من شاید دیگر سالیان درازی زنده نباشم، اما می‌خواهم از فرصت باقیمانده لذت ببرم."
درحال حاضر هدایت هوفنهایم به دستیاران استیونس یعنی آرمین رویترزهان و آلفرد شرویدر سپرده شده و بزودی قرار است جولیان ناگلزمان سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. این مربی 28 ساله به این ترتیب عنوان جوان‌ترین مربی تاریخ بوندسلیگا را از آن خود خواهد کرد.
گفتنی است استیونس که اواخر ماه اکتبر جانشین مارکوس گیزدول شد در 10 مسابقه‌ای که روی نیمکت هوفنهایم نشست تنها یک برد و مجموعا هشت امتیاز به دست آورد و تیمش فعلا با پنج امتیاز اختلاف نسبت به وردر برمن در جایگاه یکی مانده به آخر جدول فصل جاری بوندسلیگا قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها