کد خبر : 1303410 | 22 بهمن 1394 ساعت 00:19 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

والنسیا 1-1 بارسا

صعود بارسا به فینال کوپا دل ری

بارسا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل والنسیا به تساوی 1-1 رسید و با برتری 8-1 در مجموع دو دیدار، راهی دیدار نهایی شد.

صعود بارسا به فینال کوپا دل ری
به گزارش "ورزش سه"، بارسا در دیدار رفت موفق شده بود با نتیجه 7-0 والنسیا را در هم بکوبد و به همین دلیل، لوئیس انریکه در این دیدار به بیشتر بازیکنان اصلی اش استراحت داد. در غیاب آنها هم والنسیا نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 به دست بیاورد و به این ترتیب، بارسا صعودی مقتدرانه به دیدار نهایی داشت.
بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی توسط ساندرو به گل برسد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه دومنک پیدا نکرد.
در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند تا اینکه در دقیقه 39، والنسیا به گل رسید. روی پاس گایا بود که آلوارو نگردو صاحب موقعیت شد و در دو ضرب، سرانجام تراشتگن را مغلوب کرد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان تک گل به پایان رسید.
والنسیا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که سانتی مینا در دقیقه 47 گل دوم را به ثمر برساند اما حضور به موقع ژرمی متیو، دروازه بارسا را بسته نگه داشت.
در ادامه باز هم این والنسیا بود که موقعیت خطرناک تری روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما در دقیقه 84 این بارسا بود که به گل تساوی رسید. روی پاس خوان دل کارمن بود که ویلفرد کاپتوم، تنها دو دقیقه بعد از ورود به زمین، با ضربه ای تماشایی دروازه حریف را باز کرد. در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها