کد خبر : 1303443 | 22 بهمن 1394 ساعت 11:59 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

اما و اگرها به دردمان نمی خورد

شفیعی: یادگار نباید خالی باشد

دفاع وسط تراکتورسازی اعتقاد دارد اگر خوب کار کنند و نتیجه بگیرند در ادامه هواداران استادیوم ها را پر می کنند.

شفیعی: یادگار نباید خالی باشد
خالد شفیعی در مورد شکست مقابل پدیده مشهد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما نیمه اول را عالی شروع کردیم و موقعیت های متعددی را از دست دادیم اگر شرایط آب و هوایی روی کارمان تاثیر نمی گذاشت می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم البته نمی خواهم باخت را توجیه کنیم واقعا روز ما نبود و به در بسته خورده بودیم. آقای زرگر هم یک پنالتی برای ما نگرفت، در ضمن پنالتی که برای حریف گرفت پنالتی نبود. اگر تمام این ها سر جایش اتفاق می افتاد می توانست شرایط بازی را تغییر بدهد اما و اگرها واقعا به درد ما نمی خورد.

او در مورد صحنه ای که با روشنگر درگیر شد ادامه داد: محمد ایران پوریان که پنالتی را گل کرد من رفتم توپ را بیاورم وسط تا بازی زودتر به جریان بیافتد که روشنگر به من پشت پا زد ولی مساله خاصی نبود، پدیده ای ها به دنبال این بودند که وقت تلف کنند اما ما به این مسائل دامن نمی زنیم.

وی در مورد اینکه امتیازات از دست رفته را چطور جبران می کنند نظرش را اینگونه بیان کرد: تیم ها منسجم تر شده اند و برای امتیاز گرفتن سختگیرتر و به همین دلیل کار ما سخت شده. حیف است که هواداران نیایند واقعا دیدن استادیوم خالی توی ذوق آدم می زند و با نتیجه گرفتن ما مطمئن باشید که هواداران به استادیوم می آیند.

دفاع سرخپوشان تبریزی در مورددیدار مقابل استقلال خوزستان می گوید: فاصله بین بازی ها کوتاه است و درست و حسابی نمی شود تمرین کرد. 2روز که صرف عرق گیری و ریکاوری می شود و در آن دو روزی هم که تمرین می کنیم به طور صددرصد نمی شود فشار آورد ولی ما برنامه هایمان را زیرنظر کادرفنی انجام می دهیم امیدوارم مقابل تیمی که خیلی دونده و خوب است یعنی استقلال خوزستان دست پر برگردیم.

دیدگاه‌ها