کد خبر : 1303444 | 22 بهمن 1394 ساعت 12:01 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش می‌کنیم تعداد سهمیه‌ المپیک بوکس را افزایش دهیم

حسینی: در سنگین وزن بوکس شرایط بهتری داریم

نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: ما برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو رقابت‌های قاره‌ای چین، جهانی آذربایجان و رقابت‌های APB را پیش‌رو داریم و تلاش می‌کنیم تعداد سهمیه‌های المپیک خود را افزایش دهیم.

حسینی: در سنگین وزن بوکس شرایط بهتری داریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از نسیم آنلاین، روح الله حسینی در خصوص شرایط تیم ملی بوکس اظهار داشت: تیم جوان  و پرانگیزه‌ای برای رقابت های کسب سهمیه چین داریم و امیدواریم که در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در خصوص اردوهای تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان بیان داشت:در تلاش هستیم پیش از اعزام به رقابت‌های قاره‌ای چین یک اردوی تدارکاتی مناسب برای ملی پوشان بوکس فراهم کنیم اما تاکنون چیزی قطعی نشده است.

حسینی در پاسخ به این سئوال که چند سهمیه المپیک کسب خواهیم کرد گفت: ما برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو رقابت‌های قاره‌ای چین، جهانی آذربایجان و رقابت‌های APB را پیش رو داریم و می‌توانیم تعداد سهمیه‌های المپیک خود را افزایش دهیم.

وی با شاره به اینکه تیم ملی بوکس در سنگین وزن شانس بیشتری برای بدست آوردن سهمیه المپیک دارد افزود: در اوزان سبک تعداد بوکسورهای حاضر در رقابت‌های قاره ای بسیار زیاد است و کار برای دستیابی به مدال بسیار سخت است اما در سنگین وزن شرایط کمی بهتر است.

حسینی افزود: البته ما به تمام بوکسورهای خود امید داریم اما باید ببینیم در مسابقات چین چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در خصوص عملکرد امین قاسمی پور در رقابت‌های APB بییان داشت: امین مقابل نفر هفتم رنکینگ جهانی شکست خورد و کارش برای راهیابی به المپیک کمی دشوار شد.

حسینی تصریح کرد :ما سجاد محمدپور را هم در رقابت‌های APB داریم و امیدوارم این بوکسور جوان و با درایت کشورمان هم بتواند مانند روزبهانی در راه کسب سهمیه المپیک موفق باشد.

دیدگاه‌ها