کد خبر : 1303445 | 22 بهمن 1394 ساعت 12:03 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

روز و ساعت پلی آف والیبال اعلام شد

جایگاه نهایی هشت تیم صعود کننده به مرحله نخست پلی آف با پایان دور مقدماتی لیگ برتر والیبال مشخص شد تا یکشنبه 25 بهمن ماه دور رفت مرحله نخست پلی آف آغاز شود.

روز و ساعت پلی آف والیبال اعلام شد
به گزارش "ورزش سه"، دور مقدماتی لیگ برتر والیبال عصر روز گذشته به پایان رسید و تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، خراسان رضوی، شهرداری تبریز، سایپا تهران، متین صالحین ورامین و آرمان ورزشی اردکان به ترتیب رتبه های اول تا هشتم این رقابت ها به دست آوردند و از 25 بهمن ماه مسابقات خود را در مرحله نخست پلی آف پیگیری خواهند کرد.

مرحله اول و دوم پلی آف لیگ برتر والیبال امسال در سه مرحله برگزار می شود که در مرحله نخست هشت تیم برتر جدول دور مقدماتی (تیم های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم) به مصاف یکدیگر می روند و هر تیمی که موفق به کسب دو برد در سه دیدار شود به مرحله دوم پلی آف صعود می کند و تنها بازی فینال به صورت سه از پنج برگزار خواهد شد.

دور رفت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال مردان روز یکشنبه 25 بهمن ماه به میزبان چهار تیم برتر جدول برگزار می شود و چهار دیدار دور برگشت نیز چهارشنبه 28 بهمن در شهرهای تیم های پایین جدول دور مقدماتی پیگیری خواهد شد. در صورتی که برای تعیین تیم صعود کننده نیاز به مسابقه سوم باشد، روز یکشنبه دوم اسفندماه دیدارهای سوم در شهرهای تیم های اول تا چهارم برگزار می شود.
برنامه چهار دیدار دور رفت و برگشت:

یکشنبه 25 بهمن ماه:

تهران- ساعت16
بانک سرمایه - آرمان ورزشی اردکان
تهران- ساعت18
پیکان تهران – متین صالحین وارمین
ارومیه- ساعت 17
شهرداری ارومیه - سایپا تهران
مشهد- ساعت17
 خراسان رضوی – شهرداری تبریز

چهارشنبه 28 بهمن ماه:

اردکان- ساعت17
آرمان ورزشی اردکان – بانک سرمایه
ورامین- ساعت17
متین صالحین وارمین – پیکان تهران 
تهران- ساعت17
سایپا تهران – شهرداری ارومیه
تبریز-ساعت17
شهرداری تبریز - خراسان رضوی

دیدگاه‌ها