کد خبر : 1303456 | 22 بهمن 1394 ساعت 13:20 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد خوب است اما ما فقط برد می خواهیم

برانکو:علیه‌دوپینگ هستم اما جریانی‌علیه ماست

سرمربی کروات پرسپولیس فردا در نبرد با هموطنش روی نیمکت فولاد به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز ارزشمند خانگی است.

برانکو:علیه‌دوپینگ هستم اما جریانی‌علیه ماست
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد نوید از ارایه یک فوتبال زیبا و کسب سه امتیاز داد و طرفداران پرسپولیس را به آزادی دعوت کرد.

تبریک پیروزی انقلاب اسلامی
از این فرصت استفاده می کنم و 37 ام سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک می گویم و تلاش می کنیم با برد فردا این جشن را برای هواداران مان شیرین تر کنیم.

فقط برد و برد ما را راضی می کند
رقابت های سنتی بین پرسپولیس و فولاد را در جریان آن هستید. موقعیت فعلی فولاد موقعیت حقیقی آنها نیست و در نیم فصل دوم موفق ترین تیم بوده اند. نتایج این تیم باعث می شود آنها را رقیب جدی تلقی کنیم. آنها تقویت شده اند ولی ما یک هدف و یک خواسته دایم و آن برد است و هیچ گزینه دیگری نداریم و تنها روی این خواسته اصرار داریم.

شرایط تیم در بازی های اخیر
ما باید ببریم و علیرغم نتایج در تمام بازی ها برتر بودیم و باید می بردیم. بازی با نفت پنالتی را از دست دادیم و نتوانستیم. بازی با پدیده در سطح خودمان نبودیم و بازی با سپاهان. ما باید گل ها را به ثمر برسانیم و بالاتر از حریفان مان باشیم. جز آقای خالقی فر همه آماده بازی هستند و امیدوارم فردا همه آماده بازی باشند و این روحیه را در آنها می‌بینم.

از فرصت ها استفاده می کردیم اکنون جایگاه بهتری داشتیم
نتایج ما خوب است چون 13 بازی بدون شکست برگزار کردیم. با سپاهان که قهرمان فصل گذشته بوده به تساوی رسیدیم. با ذوب که قهرمان فصل گذشته و فینالیست امسال جام حذفی است و نفت تهران که در لیگ قهرمانان حضور دارد و استقلال خوزستان که یک پدیده در این فصل بوده است و همینطور با پدیده که در نیم فصل دوم بعد از فولاد در رتبه دوم قرار دارد و بازی های سختی داشتیم. اگر تمام فرصت هایی که داشتیم را استفاده می کردیم اکنون جایگاه بهتری داشتیم.

مشخص است جریانی علیه تیم ما است
من به عنوان اولین نفر و دیگر اعضای باشگاه به عنوان مبارز دوپینگ هستیم. در بازی با ذوب آهن دو بازیکن من برای دوپینگ رفتند و درست بعد از آن شایعه شد 3 بازیکن دوپینگ کردند. این شدنی نیست و چطور از دو نفر 3 نفر دوپینگ کرده اند و مشخص است دروغین است. اگر هم درست بوده ابتدا به باشگاه ما اطلاع داده می شد و مشخص است جریانی علیه تیم ما است. اگر واقعیت ندارد باید علیه آنها شکایت کنیم.
ما هدف بزرگی داریم

فلسفه بنده این است که با یک بازی با کیفیت به نتیجه میرسیم و اعتقاد دارم به نتیجه خواهیم رسید. بازیکنانم تلاش می کنند و استحقاق آن را دارند. ذوب آهن شانسی نداشت و روی دو ارسال به گل رسید و اما ما هدف بزرگی داریم و پنالتی ها را هم باتجربه ترین بازیکنان مان خواهند زد تا از این مانع روحی رد شویم.

برای تمدید مذاکره کردیم
آقای طاهری به عنوان رییس درباره تمدید قرارداد مذاکراتی کردند اما هنوز درباره جزییات آن صحبت نکردیم و اکنون به شرایط فعلی مان فکر می کنیم و من به دنبال موفقیت تیم و بازیکنانم و خوشحالی هواداران مان هستم.

در کورس قهرمانی هستیم
طبیعی است که ما همچنان در کورس قهرمانی هستیم و رقابت سختی برای قهرمانی خواهد بود. دوستداران فوتبال در انتظار یک نبرد جانانه برای قهرمانی و حضور در جمع سه تیم خواهند بود و این مساله در انتهای جدول هم وجود خواهد داشت و لیگ جذابی را شاهد خواهیم بود.

دیدگاه‌ها