کد خبر : 1303462 | 22 بهمن 1394 ساعت 12:48 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: کارد به استخوان رسیده است

سرمربی پدیده مشهد از وضعیت تیمش رضایت ندارد و می‌گوید با روندی که دارند در ادامه فصل به مشکل خواهند خورد.

مهاجری: کارد به استخوان رسیده است
به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری در نشست خبری قبل از بازی برابر صبای قم گفت: خدا را شکر توانستیم نتایج خوبی در دو هفته اخیر برای فوتبال مشهد کسب کنیم و امیدوارم سیر نتیجه‌گیری تیم ادامه داشته باشد و به جایگاهی برسیم که هیچ حاشیه‌ای اطراف تیم نبینیم و تماشاگرانمان از تیمشان لذت ببرند.

او ادامه داد: کارد به استخوان رسیده و مطمئن باشید با این شرایط در ادامه فصله به مشکل خواهیم خورد. پیروزی دو هفته قبل مقابل سایپا و بازی گذشته برابر تراکتورسازی کار بسیار سختی بود اما بازیکنان ما با ارائه و همتشان موفق به انجام این کار شدند. اگر در روزها و هفته‌های آینده فکر جدی از سوی باشگاه صورت نگیرد قطعا به مشکل خواهیم خورد.

سرمربی پدیده با اشاره به نزدیکی مسابقات لیگ برتر ابراز کرد: این موضوع دغدغه ما بوده و هست. طی 10 روز سه بازی بسیار سخت برای ما گذاشتند. از سوی دیگر هفته گذشته در آن شرایط نامساعد جوی تبریز که باران، برف و تگرگ از آسمان می‌بارید بازی کردیم.

مهاجری تصریح کرد: خوشبختانه بر خلاف بازی‌های دور رفت دست ما برای انتخاب بازیکن باز شده و از سوی دیگر آنها هم نمایش خوبی ندارند. اینکه هفته به هفته مسابقات ما بود و حالا طی 10 روز سه بازی برگزار می‌شود شرایط سختی است.

او اضافه کرد: عملکرد ما نشان داده بازیکنان خوب کار کردند. بهمن سالاری را با حداقل هزینه جذب کردیم و فریبرز گرامی که از لیگ یک آوردیم در ترکیب خوب جواب داد. فرامرزی هم که مشکل مالی داشت و از تیم رفته بود بازگرداندیم. خدا را شکر جوانان تیم نمایش قابل قبولی از خود نشان دادند و به مرور زمان بهتر هم خواهند شد.

سرمربی پدیده با اشاره به اینکه هفته آینده دربی مشهد را مقابل سیاه جامگان برگزار می‌کنند و آیا به برخی بازیکنانش مقابل صبا استراحت خواهد داد، ابراز کرد: مگر دربی چند امتیاز دارد؟ هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد و همه بازی‌ها 3 امتیازی هستند. ما سعی داریم روند خوب و پیروزی‌های دو دیدار اخیر را ادامه دهیم. صبا تیم خوبی است و در شرایط مطلوبی قرار دارد. ما از امتیاز خانگی بهره‌مند هستیم و می‌توانیم به پیروزی برسیم.

مهاجری در مورد نتایج ضعیف صبا و سه شکست اخیرش گفت: شاید آنها از نظر امتیازگیری ضعیف عمل کرده باشند اما من بازی‌های جام شهداء و مسابقات لیگشان را آنالیز کردم و می‌دانم تیم خوبی دارند. صبا تیم باارزش، با تجربه و فرصت‌شناسی است که این را در دیدار رفت نشان داد که ما خوب بازی می‌کردیم اما از یک لحظه غفلت یک گل زد و پیروز میدان شد. باید بازینکانمان توجه داشته باشند اسیر تجربه بالای نفرات صبا نشوند.

او در خصوص غائبان تیمش برابر صبا اظهار کرد: خوشبختانه محرومی در این دیدار نداریم. میلاد غریبی و محسن بیات مصدومان ما هستند؛ البته غریبی تمریناتش را شروع کرده و باید خود را آماده بازی‌های بعد کند. یونس شاکری هم بعد از چند جلسه غیبت به دلیل آسیب دیدگی روز گذشته با ما تمرین کرد و امروز مشخص خواهد شد کادر پزشکی اجازه همراهی او را با تیم خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها