کد خبر : 1303473 | 22 بهمن 1394 ساعت 14:23 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور زنده باشد فوتبال ایران زنده است

حمایت ویسی از قلعه‌نویی

سرمربی استقلال خوزستان با اطمینان از ادامه حضور تیمش در جمع بالای جدولی‌ها تا پایان لیگ صحبت می‌کند.

حمایت ویسی از قلعه‌نویی
به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از بازی برابر تراکتورسازی گفت: پیروزی در این دیدار بر ای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چون ما می‌خواهیم بالای جدول بمانیم و از سوی دیگر تراکتورسازی هم نمی‌خواهد از کورس مدعیان قهرمانی جا بماند. باید در این بازی از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و سه امتیاز را در اهواز بگیریم.

او ادامه داد: بازیکنان ما از اهمیت 19 هفته در صدر بودن اطلاع دارند و مطمئنا می‌توانند به روندشان تا پایان لیگ ادامه دهند. امیدوارم با پیروزی مقابل تراکتورسازی و ادامه حضورمان در بالای جدول جایگاه مناسبی در پایان فصل داشته باشیم.

ویسی تصریح کرد: همه بازی‌های ما 6 امتیاز دارد. اهمیت امتیازگیری در دور برگشت کاملا مشخص است و ما باید نتایج مورد انتظار مردم خوزستان را کسب کنیم و آسیایی شدن را به آنها بدهیم. فردا برابر تراکتورسازی میزبان هستیم و می‌توانیم به پیروزی برسیم.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به غائبان تیمش عنوان کرد: میثم دورقی و روح‌الله سیف‌اللهی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت و ادواردو نیز به بازی با تراکتورسازی نمی‌رسد و حیف شد نمی‌توانیم از بازیکنانمان بهره ببریم.

او در خصوص جذب آرش افشین ابراز کرد: او بازیکن خوب و توانمندی است و اگر بتواند به استقلال خوزستان کمک کند او را جذب می‌کنیم. از پایان خدمت سربازی‌اش اطلاع ندارم ولی اگر شرایط پیوستن به تیم ما را داشته باشد با او مذاکره خواهیم کرد. از سوی دیگر به احتمال 70-60 درصد یک بازیکن سهمیه آزاد هم جذب می‌کنیم.

ویسی یادآور شد: تماشاگران تراکتورسازی با شور و اشتیاق تیمشان را تشویق می‌کنند. آنها مثل همیشه باید پشت تیم خود باشند و بدون اینکه بگویند چه کسی سرمربی‌شان است از آن حمایت کنند چون وقتی تراکتورسازی زنده باشد فوتبال ایران زنده است.

او تصریح کرد: بازی خانگی و خارج از خانه شرایط خاص خود را دارد و با روش متفاوتی در اهواز بازی می‌کنیم. سعی داریم از تمام توانمان برای پیروزی مقابل تراکتورسازی استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها