کد خبر : 1303513 | 22 بهمن 1394 ساعت 17:47 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: به تیمم افتخار می‌کنم

سرمربی سایپا به تمجید از عملکرد تیمش پرداخته و می‌گوید هیچ افتی نداشتند.

جلالی: به تیمم افتخار می‌کنم
به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: امیدوارم بازی که همه از آن لذت ببرند شاهد باشیم و از سوی دیگر ان‌شاالله بتوانیم با ارائه یک بازی خوب به سه امتیاز دست پیدا کنیم. گرچه هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان شکست خوردیم اما اگر بازیکنانم مثل هفته گذشته برابر سپاهان کار کنند به آنها افتخار می‌کنم.

او ادامه داد: سپاهان در 10 سال اخیر پرافتخارترین تیم ایران نام گرفته است و قطعا از نظر تاکتیکی شرایط سختی برای ما به وجود می‌آورد. به همین دلیل یک روز زودتر به اصفهان آمدیم تا بتوانیم با بازیکنان صحبت بیشتری داشته باشیم و آماده دیدار فردا شویم و این اطمینان را می‌دهم بازی خوبی از سوی سایپا خواهید دید.

سرمربی سایپا در مورد عدم نتیجه‌گیری تیمش در هفته‌های اخیر عنوان کرد:  از سال 86 که سایپا قهرمان شد این تیم رتبه‌ای بهتر از هشتمی نداشته ولی ما سال گذشته با اضافه کردن 14 بازیکن جدید که بیشترشان جوان بودند توانستیم هفتم لیگ شویم. با وجود اینکه سربازی و قوانین آن چند بازیکن خوب ما را جدا کرد ولی هنوز هم با وجود اینکه یک سال و نیم است در سایپا هستم توانستیم جزء بالا نشینان باشیم. به همین دلیل با اظهاراتی که برای ضعف سایپا گفته می‌شود موافق نیستم چون شاخصه‌های مربوط به نتیجه‌گیری را مد نظر قرار نمی‌دهید.

جلالی تصریح کرد: در مقایسه سایپا با تیم‌های دیگر شرایط میزبانی را در نظر بگیرید و یا از سوی دیگر می‌توانیم هر بازیکنی که دلمان خواست بگیریم؟ با این شرایط همواره سعی کردیم تیم خوبی باشیم و جوانان آینده‌داری به فوتبال ایران معرفی کنیم. در یکی، دو سال اخیر جوانان زیادی در تیم بازی دادیم و دو نفر از بازیکنانمان که سال گذشته برای نخستین بار در لیگ برتر به کار گرفتیم حالا ملی پوش هستند و دو بازیکن دیگر در تیم ملی امید بازی می‌کنند. ما چهار ملی پوش معرفی کردیم که فکر می‌کنم بزرگترین خدمت به فوتبال ایران است.

او در خصوص جدایی نکونام گفت: وقتی او را جذب کردیم چهار، پنج بازی طول کشید نوع بازی‌مان را با خصوصیات او هماهنگ کنیم و واقعا به مرور زمان شرایط تیمی بهتر شد و او هم با تیم هماهنگی داشت ولی او رفت و ما آندو را گرفتیم که یک بازی برای ما انجام داده است. البته اطمینان دارم تیموریان خیلی زود خود را با تیم هماهنگ می‌کند و فردا می‌توانید بازی خوبی از او ببینید.

دیدگاه‌ها