کد خبر : 1303515 | 22 بهمن 1394 ساعت 18:18 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای A BOLA

رئال به دنبال جذب پدیده باشگاه بنفیکا

رئال مادرید قصد دارد در ادامه جذب ستاره های زیر 21 سال فوتبال اروپا، رناتو سانچس، پدیده 18 ساله باشگاه بنفیکا را نیز به خدمت بگیرد.

رئال به دنبال جذب پدیده باشگاه بنفیکا
به گزارش "ورزش سه"، نشریه معتبر A BOLA چاپ لیسبون امروز گزارش داد که نمایندگان باشگاه رئال مادرید مذاکراتی ابتدایی با مسئولان باشگاه بنفیکا بر سر رناتو سانچس داشته اند؛ ستاره 18 ساله بنفیکا که عضو تیم جوانان زیر 19 سال پرتغال است و با سن اندکش یکی از هافبک های فیکس این فصل بنفیکا محسوب می شود. او در 14 بازی فصل جاری موفق به زدن 2 گل برای این تیم شده است. یونایتد، اتلتیکو، بارسا و بایرن نیز علاقمند به جذب سانچس هستند.

رئال برای جذب این بازیکن دو مانع سخت پیش رو دارد: اولی رقم 45 میلیون یورویی فسخ قرارداد سانچس است. او دو ماه پیش قراردادش را تا 2021 تمدید کرد. دومی نیز روابط حسنه بنفیکا با اتلتیکو مادرید است که کار رئال را اندکی دشوارتر از همیشه می سازد.

رئال در صورت جذب سانچس، به نوعی اسکلت تیمی خود برای ده سال آینده را قدرتمندتر خواهد کرد. پیش از این رئال جوانان ارزشمندی چون وایخو، آسنسیو، اودگارد و والورده را جذب کرده و با دو بازیکن باکیفیت تیم دوم خود یعنی مایورال و ماریانو نیز تا 2021 تمدید قرارداد کرده است.

دیدگاه‌ها