کد خبر : 1303524 | 22 بهمن 1394 ساعت 18:25 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رم

اسپالتی: فکر کردن به رئال اشتباه است

آ اس رم به فاصله کمتر از یک هفته تا جدال حساس با رئال مادرید در چمپیونزلیگ، فردا در سری آ میزبان کارپی خواهد بود.

اسپالتی: فکر کردن به رئال اشتباه است
به گزارش "ورزش سه"، رم تلاش دارد تا برای اولین بار از فصل 2007-2008 به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یابد و برای این مهم مانع بسیار سخت و دشوار رئال مادرید را پیش روی خود می بیند. سرخپوشان رمی با مربی جدیدشان لوچانو اسپالتی در سه بازی متوالی اخیرشان پیروز شده اند و قصد دارند این روند را فردا برابر کارپی نیز ادامه دهند.

اسپالتی در نشست خبری این بازی گفت:" تمام فکر و توجه ما به بازی با کارپی است. برخی بازیکنان مصدوممان برگشته اند و حالا برای ترکیب اصلی گزینه های بیشتری رقابت دارند. بازی فردا در اولویت ماست و تمام تصمیمات من با توجه به همین بازی است.
اگر به بازی بعدی با رئال فکر کنیم مرتکب اشتباه بزرگی شده ایم. یووه 14 بازی متوالی است که پیروز شده و ناپولی هم در 10 مسابقه اخیرش پیروز بوده است. اگر می خواهیم با این دو تیم رقابت کنیم، باید روند بردهایمان را در بازی فردا تداوم ببخشیم."

اسپالتی در مورد وضعیت ده روسی و توتی نیز گفت:" ده روسی همچنان مصدوم است و بهتر نشده. برای بازی فردا در دسترس نخواهد بود اما تیم پزشکی امیدوار است در مورد او به یک راه حل مناسب دست یافته تا بتواند به بازی با رئال خود را برساند. توتی هم در چند روز اخیر خوب تمرین کرده بود اما روز گذشته از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت مختصری شد و به بازی فردا نمی رسد اما رودیگر(مدافع آلمانی) مشکلی برای بازی با کارپی نخواهد داشت."

دیدگاه‌ها