کد خبر : 1303528 | 22 بهمن 1394 ساعت 20:08 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

بوناچیچ نه؛ یوسف آدم سرمربی الاهلی است

جباری: مشکل ما نداشتن تمرکز لازم است

در آستانه هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر نیمکت الاهلی با اما و اگرهای زیادی روبرو بود.

جباری: مشکل ما نداشتن تمرکز لازم است
به گزارش "ورزش سه"، تیم قطری که از دوستاره ایرانی در ترکیب خود سود می برد بعد از برکناری زلاتکو کرانچار در بازی قبلی برابر السد با هدایت یوسف آدم به میدان رفت اما در روزهای گذشته خبرهایی نقل محافل شد مبنی بر این که لوکا بوناچیچ سرمربی جدید الاهلی تا پایان فصل خواهد بود.

در شرایطی که رسانه های قطری گمانه زنی ها و جنجال های زیادی در خصوص حضور لوکا روی نیمکت الاهلی به راه انداخته بودند در آستانه بازی با الخریطیات کنفرانس مطبوعاتی این تیم در شرایطی برگزار شد که یوسف آدم به عنوان سرمربی در کنار مجتبی جباری جلوی خبرنگاران حاضر شد و به عنوان سرمربی الاهلی پاسخگوی سئوالات شد تا پرونده حضور لوکا در این باشگاه بسته شود.

بعد از صحبت هایی که یوسف آدم در خصوص شرایط تیمش در طول هفته گذشته و اتفاقاتی که پیرامون حضور بوناچیچ روی نیمکت الاهلی افتاد نوبت به مجتبی جباری رسید تا در صحبت هایی کوتاه مشکلات تیمش را به زبان بیاورد. بازیساز ایرانی الاهلی گفت:« مشکل تیم نداشتن تمرکز لازم و از بین رفتن اعتماد به نفس است.مسلما اگر این مشکل کوچک کنار تیم ما نبود الان جایگاه بسیار بهتری در اختیار الاهلی بود و این قدر از ما انتقاد نمی شد. فکر می کنم از این بازی با تمرینات خوبی که انجام دادیم بتوانیم نتایج لازم را کسب و به رتبه های بالای جدول برسیم».

دیدگاه‌ها