کد خبر : 1303530 | 22 بهمن 1394 ساعت 20:20 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی فولاد برابر پرسپولیس

دراگان اسکوچیچ که خاطرات شیرینی از حضور در استادیوم آزادی دارد در این بازی ماتیاس چاگو را به عنوان یکی از مهره های تاثیرگذارش در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی فولاد برابر پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، فولاد در حالی که شرایط متفاوتی را نسبت به نیم فصل اول این روزها تجربه می کند فردا در یکی از سخت ترین دیدارهایش به مصاف پرسپولیسی خواهد رفت که تنها به انگیزه کسب سه امتیاز در آزادی حضور یافته است.

دراگان اسکوچیچ که در این بازی ماتیاس چاگو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد 11 بازیکن احتمالی اش برابر پرسپولیس را به این صورت برابر شاگردان برانکو قرار خواهد داد:

علیرضا سلیمی که به روزهای خوبش در لیگ گذشته نزدیک شده احتمالا در این بازی هم درون دروازه فولاد قرار خواهد گرفت و طهماسبی را به عنوان نیمکت نشین خود خواهد دید.

محمد اهل شاخه و بهمن کامل در کنار امید خالدی و عبدالله ناصری چهار بازیکن خط دفاعی فولاد را تشکیل خواهند داد و اکبر ایمانی، محمود مطلق زاده، ساسان انصاری و امیرحسین فشنگچی بعنوان 4 بازیکن لوزی این تیم در خط هافبک در ترکیب حضور خواهند یافت.

مهرداد بایرامی در کنار کوئه ماها وظیفه هجوم به سمت دروازه پرسپولیس و الکسی لوبانف را برعهده دارند و باید دید موفق به باز کردن خط دفاعی این تیم که این روزها به هیچ تیمی نه نمی گوید را خواهند داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها