کد خبر : 1303581 | 23 بهمن 1394 ساعت 08:45 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

کیهانی:انتظار بهترین عملکرد را از ملی‌پوشان داریم

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: در مسابقات داخل سالن آسیا از همه ملی پوشان انتظار بهترین عملکرد را داریم و پیش بینی‌مان کسب 5 مدال در آسیا است.

کیهانی:انتظار بهترین عملکرد را از ملی‌پوشان داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مجید کیهانی در مورد شرایط ملی پوشان دوومیدانی برای حضور در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار داشت: خوشبختانه همه ملی پوشان در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و اردوهای آنها به صورت منظم و با برنامه زیر نظر مربیان پیش می‌رود. ملی پوشان کشورمان کار سختی در آسیا دارند و دوندگان خوبی حاضر می‌شوند.


وی ادامه داد: شنیده‌ام حضور 350 ورزشکار شرکت می‌کنند و میزبانی قطری‌ها هم به شکلی است که همه کشورها با قدرت می‌آیند و خود این کشور نیز با تبعه کردن ورزشکاران آفریقایی شرایط خوبی در آسیا دارد.


رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه چه پیش بینی‌ای در مورد کسب مدال می کند، گفت: با توجه به اینکه اردوی خوبی برای ملی پوشان فراهم شده از همه آنها انتظار داریم بهترین عملکرد را داشته باشند و شانس و پیش بینی این را داریم که حدود 5 مدال را کسب کنیم.


کیهانی گفت: اینکه بگوییم اولین مسابقه برون مرزی در فصل جاری است و ملی پوشان در راه المپیک هستند، پس نباید زیاد انتظار داشته باشیم، درست نیست و همه باید با بهترین آمادگی حاضر شوند و برای مدال بجنگند. ما برای هر مسابقه‌ای که می‌خواهیم نفراتی را اعزام کنیم برنامه داریم و باید نتایج خوبی کسب کنیم.


وی با اشاره به اعزام مربیان به این رقابت‌ها گفت: 4 مربی یعنی هادی سپهرزاد، حامد احمدپور، نعیما خواجوی و پریسا بهزادی را داریم که کار هدایت ملی پوشان را برعهده خواهند گرفت.


به گزارش فارس، تیم ملی دوومیدانی ایران با 18 ورزشکار(13 مرد و 5 زن) در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا که از 30 بهمن در قطر آغاز می‌شود، شرکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها