کد خبر : 1303586 | 23 بهمن 1394 ساعت 10:19 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

دبیری: باید به قولمان به کی‌روش عمل کنیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید به قول‌هایی که به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران داده شده است، عمل کنیم و طبق برنامه پیش برویم.

دبیری: باید به قولمان به کی‌روش عمل کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر، شهرام دبیری درباره ناراحتی و گلایه کارلوس کی‌روش از امکانات تیم ملی و مخالفت با درخواستش برای برگزاری اردوی تدارکاتی در کشور امارات، تصریح کرد: من اطلاع دقیقی از خواسته‌های کی‌روش ندارم ولی باید درخواست وی پیگیری شود. باید درخواست‌های سرمربی تیم ملی از جمله بازی تدارکاتی، اردوی آماده سازی، امکانات و سایر موارد که پیش از این اعلام کرده بود، طبق برنامه پیش برود.


وی تاکید کرد: ما باید به قولی که به کی‌روش داده‌ایم، عمل کنیم. مسائل فنی، آماده‌سازی تیم ملی و هر آنچه که به داخل زمین مربوط می‌شود، در حیطه اختیارات کی‌روش است و ما هم در فدراسیون وظیفه پشتیبانی و تدارکات را داریم تا برای رسیدن به موفقیت، طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش برویم. حالا اگر بازی تدارکاتی با یک تیم خاص جور نشد، باید دنبال یک تیم دیگر برویم.


عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اختلافات فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بر سر انتخاب سرپرست در این فدراسیون، گفت: فکر می‌کنم مسائل همینطور و با حضور کفاشیان تا برگزاری انتخابات پیش برود. اگر از سوی وزارت ورزش دخالتی صورت بگیرد، این فوتبال است که ضرر می‌کند.


دبیری درباره اینکه کفاشیان گفته بود اگر وزارت ورزش مرا نخواهد کنار خواهم رفت، یادآور شد: البته آقای کفاشیان یک جای دیگر گفته بود که تا انتخابات می‌ماند. ماندن یا کنار کشیدن کفاشیان از ریاست فدراسیون تا زمان برگزاری انتخابات به خودش بر می‌گردد و یک موضوع شخصی است ولی ما باید طبق قانون جلو برویم.


وی همچنین در خصوص شائباتی مبنی بر انتخاب یک فرد دیگر به جای کفاشیان از سوی وزارت ورزش، تصریح کرد: شاید پشت پرده قضایایی باشد ولی ما کار خودمان را طبق قانون پیش می‌بریم. قانون می‌گوید هیات رئیسه درباره بحث انتخاب سرپرست فدراسیون تصمیم می‌گیرد که ما هم این کار را کردیم.

دیدگاه‌ها