کد خبر : 1303618 | 23 بهمن 1394 ساعت 13:19 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

کرمانی‌مقدم: به تساوی با راه‌آهن راضی نیستیم

مرتضی کرمانی مقدم به جای فرهاد کاظمی در نشست خبری قبل از بازی راه‌آهن ـ سیاه جامگان حاضر و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

کرمانی‌مقدم: به تساوی با راه‌آهن راضی نیستیم
به گزارش "ورزش سه" از محل کنفرانس خبری کرمانی مقدم در ابتدای صحبت‌هایش گفت: تاثیر اردوی ترکیه را در دو بازی اخیرمان حس کردیم. باید دیدار با راه‌آهن هم با 3 امتیاز پشت سر بگذاریم بچه ها شرایط روحی خوبی دارند.

او در رابطه با اینکه چه مقدار شناخت روی تیم راه‌آهن دارند ادامه داد: سال گذشته و امسال در تیم راه‌آهن بودیم و شناخت خوبی از بازیکنانشان داریم و این موضوع به ما کمک می‌کند تا در بازی فردا بتوانیم به پیروزی دست پیدا کنیم ما حتی به فکر به دست آوردن تساوی هم نیستیم، ما فقط به 3 امتیاز فکر می کنیم. راه‌آهن حریف مستقیم ما در جدول است و به هر طریقی شده باید به آنها غلبه کنیم.
 
دستیار فرهاد کاظمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اوضاع مالی خراب اکثر باشگاه ها حتی نفت‌تهران که چند روز پیش در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت کرد، می‌گوید: ترجیح می‌دهم فقط به سوالات فنی پاسخ دهم.

کرمانی مقدم در پایان در مورد محرومان و مصدومان سیاه جامگان مشهد افزود: تنها محروم ما مصطفی احمدی است که در بازی قبلی 3 کارته شد و بازیکن مصدوممان هم کیل کنویا دفاع وسطمان است و حضور دو بازیکن خارجی‌مان 50 ـ 50 است و بستگی به نظر آقای کاظمی دارد که از آنها استفاده کند یا خیر.

دیدگاه‌ها