کد خبر : 1303630 | 23 بهمن 1394 ساعت 14:01 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: نمی‌توانم حرف بزنم

سرمربی راه‌آهن با سکوتش به مشکلات مالی راه‌آهن اشاره کرد.

تارتار: نمی‌توانم حرف بزنم
به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با سیاه جامگان گفت: دیدار دو تیمی که در خطر سقوط هستند مطمئنا حساس خواهد بود. از طرفی هر دو تیم روند خوبی در نیم‌فصل دوم داشتند که بر جذابیت بازی فردا اضافه می‌کند.

او ادامه داد: یک امتیاز به کار ما نمی‌آید و تنها برای کسب پیروزی وارد زمین می‌شویم. به تمام بازیکنانمان اعتماد دارم و امیدواریم آنها خودشان را بیشتر از گذشته نشان دهند و تیم روند شکست ناپذیری‌اش را حفظ کند.

سرمربی راه‌آهن تصریح کرد: با عملکردی که تیممان در دو بازی اخیر داشته و نتایجی که کسب کردیم به آینده امیدوار شدم و مطمئنا می‌توانیم در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشیم.

تارتار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مشکلات مالی راه‌آهن برطرف شده است، گفت: الان زمان مناسبی برای پرداختن به این موضوع نیست. حرف‌های زیادی در دل ما سنگینی می‌کند و نمی‌توانم صادقانه جواب این موضوع را بدهم. امیدوارم بعد از بازی سیاه جامگان مشکلاتمان برطرف شود و بازیکنان با روحیه بالاتری بازی‌ها را ادامه دهند.

او در مورد ادامه کارش در راه‌آهن با وجود قرارداد 5 ساله‌اش عنوان کرد: در فوتبال ما شایعات زیاد است و وقتی نتیجه نمی‌گیریم حرف‌ها بیشتر می‌شود. چندین بار در گذشته گفتم در هفته‌های ابتدایی برای برانکو و اسکوچیچ جانشین اتخاب کرده بودند ولی آنها در تیمشان ماندند. برای ما هم چنین شایعاتی وجود دارد.

تارتار یادآور شد: داوران در نتایج تاثیرگذار خواهند بود و امیدوارم در بازی فردا داور روز خوبی داشته باشد و تاثیری در نتایج دو تیم نگذارد.

سرمربی راه‌آهن در مورد تغییر و تحولات بازیکن در تیمش و شایعات جدایی مهرداد محمدی ابراز کرد: به جز محسن فروزان که بازیکن باتجربه‌ای است، نفرات جوانی جذب کردیم که قطعا به کارمان می‌آیند. برای مهرداد پیشنهاد رسمی دریافت نکردیم و او تمرکز زیادی روی بازی‌های راه‌آهن دارد.

تارتار تنها غائب تیمش برای بازی با سیاه جامگان را بهادر عبدی به دلیل محرومیت عنوان کرد.

دیدگاه‌ها