کد خبر : 1303634 | 23 بهمن 1394 ساعت 14:11 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

23 بازی و اثرگذاری آقای گل روی 18 گل

نقش 50 درصدی طارمی در رکورد پرسپولیس

مهدی طارمی با اثرگذاری روی 18 گل پرسپولیس نقشی ویژه در ثبت رکورد پرسپولیس ایفا کرده. با توجه به آمار می توان گفت پرسپولیس 50 درصد رکوردش را مدیون مهدی طارمی است.

نقش 50 درصدی طارمی در رکورد پرسپولیس
به گزارش " ورزش سه " پرسپولیس از هفته بیست و سوم لیگ چهاردهم تاکنون در تمام بازی های خود موفق به باز کردن دروازه حریفان شده و رکوردی رویایی را به ثبت رسانده. بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در خانه حریف اولین بازی پرسپولیس برای بر جا گذاشتن این رکورد بود و فعلا بازی با ذوب آهن آخرین اش. در ثبت این رکورد بازیکنان بسیاری نقش داشتند و البته کادر فنی و برانکو ایوانکویچ در راس آنها. از بین بازیکنان ، مهدی طارمی که اکنون عنوان آقای گلی لیگ برتر را در دست دارد، نقشی ویژه در ثبت این رکورد ایفا کرده است.

طارمی از 27 بازی در 23 بازی حضور داشته و در کل 1945 به میدان رفته. 510 دقیقه در 8 هفته پایانی لیگ چهاردهم و 1435 دقیقه در 19 هفته لیگ پانزدهم. این مهاجم توانمند فصل قبل 4 گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده. مقابل راه آهن، استقلال خوزستان، سایپا و پیکان. او این فصل هم 11 گل در دروازه حریفان جا داده. مقابل استقلال خوزستان، سپاهان، فولاد ( دو گل ) سایپا، صبا، استقلال اهواز، راه آهن ( دو گل ) پدیده و استقلال خوزستان.

طارمی چندین پنالتی هم برای پرسپولیس گرفته که یکی از آنها توسط بنگستون در بازی مقابل تراکتورسازی منجر به گل شده.

طارمی در 18 بازی از 23 بازی پرسپولیس، روی برد اثرگذار بوده و از این حیث نقش ویژه ای در موفقیت تیمش ایفا کرده. آن هم با 15 گل و 3 پاس گل و پنالتی. پرسپولیس در طول این 27 بازی 40 گل وارد دروازه حریفان کرده که با توجه به نقش طارمی روی 18 گل، می توان گفت که آقای گل در حدود 50 درصد از رکورد پرسپولیس و گل های این تیم تاثیر مستقیم گذاشته و نقشی غیرقابل انکار داشته.

پرسپولیس و طارمی اگر همین روند را ادامه بدهند می توانند رکوردی جهانی به نام خود ثبت کنند. رکوردی که با توجه به روند رو به رشد این تیم و قدرت خط حمله آن دور از دسترس نخوهد بود. 

دیدگاه‌ها