کد خبر : 1303668 | 23 بهمن 1394 ساعت 14:44 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

سنگ بزرگ قهرمان پرتغال پیش پای رئال

واکنش بنفیکا به علاقه رئال برای جذب رناتو

رناتو سانچس، پدیده 18 ساله باشگاه بنفیکا به یکی از گزینه های موردعلاقه رئال مادرید برای تابستان آتی تبدیل شده است.

واکنش بنفیکا به علاقه رئال برای جذب رناتو
به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته نشریه معتبر A BOLA چاپ لیسبون گزارش داد که نمایندگان باشگاه رئال مادرید مذاکراتی ابتدایی با مسئولان باشگاه بنفیکا بر سر رناتو سانچس داشته اند؛ ستاره 18 ساله بنفیکا که عضو تیم جوانان زیر 19 سال پرتغال است و با سن اندکش یکی از هافبک های فیکس این فصل بنفیکا محسوب می شود. او در 14 بازی فصل جاری موفق به زدن 2 گل برای این تیم شده است.

علاوه بر رئال، منچستریونایتد و بایرن مونیخ هم به جذب این بازیکن علاقمند هستند. باشگاه بنفیکا در طی ماه های اخیر دو بار رقم فسخ قرارداد رناتو را افزایش داده است. ابتدا رقم فسخ قرارداد او 30 میلیون یورو بود که کمی بعد به 45 میلیون یورو افزایش یافت و حال به ادعای آ اس، پس از رسیدن پیشنهاد رئال مادرید، این رقم به 80 میلیون یورو افزایش یافته تا کهکشانی ها نتوانند با پرداخت رقم فسخ قرارداد رناتو، او را از بنفیکا جدا سازند.
رناتو تا سال 2021 با قهرمان پرتغال قرارداد دارد.

رئال در صورت جذب سانچس، به نوعی اسکلت تیمی خود برای ده سال آینده را قدرتمندتر خواهد کرد. پیش از این رئال جوانان ارزشمندی چون وایخو، آسنسیو، اودگارد و والورده را جذب کرده و با دو بازیکن باکیفیت تیم دوم خود یعنی مایورال و ماریانو نیز تا 2021 تمدید قرارداد کرده است.

دیدگاه‌ها