کد خبر : 1303671 | 23 بهمن 1394 ساعت 15:30 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانستم بیشتر گل بزنم

کریمی:خودم را در حذف تیم امید مقصر می‌دانم

هافبک استقلال اعتقاد دارد روند تیمش در نیم فصل دوم دوباره خوب می شود.

کریمی:خودم را در حذف تیم امید مقصر می‌دانم
محسن کریمی به "ورزش سه" گفت: به خاطر فشارهای زیاد که رویش است در این فصل مصدومیت های زیادی داشته است.

* از عملکرد خودت این فصل راضی هستی؟
من فکر می کنم دوران افت و اوجم در این فصل زیاد بوده است و این موضوع کمی خودم را هم ناراحت کرده است. در چند بازی همان بازیکن هستم که خودم انتظارم دارم اما بعد از آن به یکباره افت می کنم. در مجموع نه می توانم بگویم از خودم راضی ام و نه ناراضی. به نظرم عملکرد متوسطی در این فصل داشته ام.

* ولی تو از نظر میانگین گل زده نسبت به دقایقی که بازی کرده ای بهترین عملکرد را داری، این موضوع راضی ات نکرده است؟
من حرف شما را قبول دارم با این حال باید بگویم که  در این فصل موقعیت های زیادی هم به دست آوردم که نتوانستم تبدیل به گل کنم. باید تمرکزم را بیشتر کنم تا بتوانم بازی های بهتری برای استقلال انجام بدهم.
 
* به تو انتقاد می شود که تعداد مصدومیت هایت زیاد است، دلیل این موضوع چیست؟
به نظر من دلیل این موضوع به خاطر فشارهای زیاد است به هر حال ما بازیکنان جوان در این سن و سال فشار زیادی را تحمل می کنیم و من فکر می کنم که به این دلیل است که تعداد مصدومیت هایم زیاد است.

* به استقلال انتقاد می شود که فوتبال زیبایی ارائه نمی دهد، چقدر این موضوع را قبول دارید؟
بعد از بازی با ذوب آهن به ما انتقاد می کردند که باید بازی را می باختیم و ذوبی ها ما را تحت فشار قرار دادند. من باید این را بگویم که این صحبت ها درست نیست چراکه تاکتیک تیم ما برای آن بازی مشخص این بود که دفاعی بازی کنیم.

* ولی در بازی با استقلال اهواز هم نتوانستید نمایش خوبی داشته باشید.
همه انتظار داشتند که در بازی با استقلال اهواز برنده شویم چراکه با یک تیم قعرجدولی بازی داشتیم. اما آنها یک تیم کاملا با انگیزه بودند البته من می پذیرم که ما بازی خوبی انجام ندادیم، با این حال شک نکنید روند استقلال در نیم فصل دوم بسیار بهتر خواهد شد و ما می توانیم دوباره بازی های خوبمان را انجام بدهیم.

* از نظر تو چرا تیم امید نتوانست به المپیک صعود کند؟
فکر می کنم تیم ما در بازی با ژاپن خوب بازی کرد اما ژاپنی‌ها یکنواخت بازی می کردند. بعد از آنکه ما گل اول را خوردیم روی به بازی احساسی آوردیم و گل های بعدی را دریافت کردیم. فقط این جمله را می گویم که تیم امید بیرون تیم خیلی حاشیه داشت. از مدیران رده بالا فوتبال گرفته تا غیره اما دیگر در مورد آن صحبت نکنیم بهتر است.

* تو در بازی با ژاپن دو موقعیت خیلی خوب را خراب کردی، خودت را در حذف تیم امید مقصر می‌دانی؟
من در دو صحنه ای که موقعیت به دست آوردم ضربه ام را هم زدم اما با بدشانسی گل نشد. در کل صددرصد خودم را مقصر می دانم چراکه وقتی تیمی حذف می شود همه در آن مقصر هستند و من هم یکی از بازیکنان آن تیم بودم.

دیدگاه‌ها