کد خبر : 1303689 | 23 بهمن 1394 ساعت 15:45 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

زیدان: گرت بیل 80درصد آماده را نمی خواهم

گرت بیل که پیش بینی می شد به بازی فردای رئال مادرید مقابل بیلبائو برسد، در جریان تمرینات بار دیگر احساس درد کرد و احتمالا دو هفته دیگر نیز قادر به همراهی کهکشانی ها نخواهد بود.

زیدان: گرت بیل 80درصد آماده را نمی خواهم
به گزارش "ورزش سه"، رئال فردا در برنابئو میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود و برای عقب نماندن از قافله قهرمانی به برد در این بازی نیاز مبرم دارد. زیدان در مورد بیلبائو و مهاجم خطرناک این تیم آدوریز گفت:" اتلتیک تیم فوق العاده خوبی است و می دانیم که با چه تیم باکیفیتی بازی داریم. آدوریز مهره خطرناک بیلبائو است و به خصوص روی توپ های هوایی مهارت بالایی دارد. او 35 ساله است ولی جوان تر نشان می دهد."

مصدومیت دوباره گرت بیل:" وقتی یک بازیکن مصدوم است، نگران او هستم. وضعیت او بهتر است اما نمی توانم بگویم که هفته بعد به تمرینات باز خواهد گشت یا خیر. دوست دارم گرت 100 درصد آماده باشد و حتی با 80 درصد آمادگی هم از او استفاده نخواهم کرد.
در مورد بیل اتفاق خاصی نیفتاده است. او در حال طی کردن مراحل بهبودی خود بود که بار دیگر احساس درد کرد. روی بیل نمی خواهم ریسک کنم و با وجود اینکه دوست دارم در کنار ما باشد ولی با این شرایط بهتر است فعلا به روند درمانی خود بپردازد. وضعیت روحی بیل خوب است و دوست دارد سریع تر به میادین بازگردد."

ورزشگاه فینال کوپا دل ری:" این یک مساله مربوط به مدیران باشگاه است و توجه من تنها به بازی های تیمم است."

جایگزین مارسلو:" فردا در این مورد به جمع بندی نهایی خواهم رسید. فعلا می توانم بگویم که کواچیچ مقابل بیلبائو از ابتدا بازی خواهد کرد چون قصد دارم به یکی از مهره های ثابت تیمم استراحت بدهم."

دیدگاه‌ها