کد خبر : 1303707 | 23 بهمن 1394 ساعت 16:40 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی: پنالتی استقلال‌خوزستان مشکوک بود

سرمربی تراکتورسازی به داوری بازی با استقلال‌خوزستان اعتراض شدید داشت.

قلعه‌نویی: پنالتی استقلال‌خوزستان مشکوک بود
به گزارش "ورزش سه"، از محل کنفرانس خبری ورزشگاه غدیر اهواز امیر قلعه‌نویی نویی پاسخ گوی سوالات خبرنگاران شد.

جا دارد قبل از هرچیز به هواداران استقلال خوزستان تبریک بگویم. به خاطر اینکه تیم خود را به خوبی تشویق کردند.

داوری اشتباه داشت
 درباره قضاوت داوری که امیدوارم اشتباه کرده باشم باید بگویم  به نظر من داوری اشتباه داشت. لازم است در هر حالت به هر دو تیم تبریک بگویم. ما می توانستیم برنده مسابقه باشیم.

استقلال‌خوزستان فقط یک موقعیت داشت
تیم ویسی تیم بسیار خوبی بود و لازم است به مربی این تیم تبریک بگویم. به خوزستانی هایی که با هم متحد شدند تبریک می گویم که این مساله بسیار جالب بود. ما امروز بازی خوبی انجام دادیم. استقلال خوزستان در هر بازی موقعیت های زیادی ایجاد می کند اما در این بازی تنها یک موقعیت کسب کرد.

پنالتی حریف مشکوک بود
احترام خاصی برای داور قائل هستم اما به نظر من آن صحنه پنالتی نبود. ظاهرا در هر بازی یک سهمیه پنالتی داریم و حتما یا یک پنالتی ما را نمی گیرند یا یک پنالتی علیه ما می گیرند. روند بازی به نفع ما بود اما یک پنالتی مشکوک به ضرر ما گرفته شد. این در حالی بود که پنالتی ما دوباره تکرار شد.

اشتباهات بچگانه باعث دریافت گل شد
تیم ما جوانان با غیرتی دارد که خوب بازی می کنند. من امروز از نظر نتیجه راضی نبودم ولی از بازی بازیکنان راضی بودم. اشتباهاتی بچگانه داشتیم که سبب گل خوردن ما شد.

دایی و مهدوی کیا با این چیز ها بزرگ یا کوچک نمی شوند
قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به سوالی درمورد حضور دبیرکل یوفا در ایران و اینکه در آن جلسه از چهره‌های شاخصی مثل علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا دعوت نشده بود عنوان کرد: من نمی‌دانم موضوع جلسه چه بوده است باید دید جلسه در چه رابطه‌ای بوده و آن وقت گفت که آیا این افراد باید در جلسه حاضر می‌شدند یا نه. مثلا شاید جلسه درباره قوانین فوتبال یا درگیری‌های اخیر AFC بوده است در این شرایط اصلا لازم نبود که این افراد حاضر باشند. البته این را هم باید بگویم که دایی و مهدوی‌کیا نه با حضور در این جلسات بزرگ می‌شوند و نه با نیامدن به این جلسات کوچک خواهند شد.

بعد از تعریف حسن روحانی همه چیز برعکس شد
این اتفاقات یک مقدار آدم را اذیت می‌کند ای کاش حسن روحانی از تراکتورسازی تعریف نمی‌کرد بعد از این اتفاق همه چیز  برعکس نشود.

دیدگاه‌ها