کد خبر : 1303711 | 23 بهمن 1394 ساعت 17:50 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: هر دو تیم گردن کلفت بازی کردند

سرمربی ساتقلال خوزستان ار اینکه شاگردانش پیروزی را با تساوی عوض کردند دلخور است.

ویسی: هر دو تیم گردن کلفت بازی کردند
به گزارش "ورزش سه"، از کنفرانس خبری بعد از بازی با استقلال‌خوزستان و تراکتورسازی تبریز پاسخ گوی درمورد این دیدار گفت: امروز یک بازی خوب و گردن کلفتی از سوی دو تیم دیدیم.بازی خیلی حساس بود. از تراکتورسازی آنالیز خوبی داشتیم و تمام راه‌های حمله‌ای حریف را خنثی کردیم وقتی توپ نداشتیم عالی بازی کردیم. یک اتفاق ساده باعث شد پنالتی معمولی بدهیم. وقتی بازیکن ما هند کرد به حریف پنالتی دادیم و متاثر شدیم 3 امتیاز از دست رفت. خوشحالیم که هواداران حساسیت تیم‌های اهوازی را درک کردند و در پائین و بالای جدول برای تیم شهرشان به ورزشگاه می‌آیند و تیم شهرشان را تشویق می‌کنند.

او  در پاسخ به این سوال که قلعه‌نویی اعلام کرده استقلال خوزستان فقط یک موقعیت داشت، ادامه داد: نظر قلعه‌نویی برای ما قابل احترام است من هم گفتم وقتی توپ نداشتیم خوب بودیم و وقتی هم توپ داشتیم در ضد حملات خوب کار می‌کردیم که البته ضربات ما در چارچوب نبود. وقتی بازی یک بر یک می‌شود و هر دو گل روی پنالتی بوده معلوم است که شرایط مسابقه چطور بوده است. هر دو تیم گردن کلفت بازی کردند.

ویسی در پایان در مورد اینکه بعد از بیرون آمدن عاشوری همه چیز برای آبی‌پوشان تغییر کرد و تیم تحت فشار قرار گرفت، افزود: در مورد تعویض عشوری باید بگویم که تصمیم تاکتیکی بود. این بازیکن توان بدنی اش پایین آمد. بازی مستقیم تراکتورسازی هر تیمی را تحت فشار می‌گذارد. قبل از بیرون آمدن این بازیکن هم تحت فشار بودیم. انرژی این بازیکن تمام شد و ما مجبور شدیم او را تعویض کنیم.

دیدگاه‌ها