کد خبر : 1303739 | 23 بهمن 1394 ساعت 19:12 | 97.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: کی‌روش از دلایل حضور اینفانتینو در ایران بود

کاپیتان پرسپولیس نامزد ریاست فدراسیون

افشین پیروانی در رابطه با حضور دبیرکل فیفا و عدم حضور کارلوس کی روش در جلسه فدراسیون با وی مجددا توضیحاتی را ارائه کرد.

کاپیتان پرسپولیس نامزد ریاست فدراسیون
به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی که به نمایندگی از کادرفنی تیم ملی صحبت  می کرد در این باره گفت: جا دارد بازی خوب دو تیم پرسپولیس و فولاد را خسته نباشیم بگویم . در رابطه با صحبت هایی که مطرح شده بود باید بگویم حضور آقای کی روش تاثیر زیادی در حضور دبیرکل فیفا در ایران داشت.

وی ادامه داد: حرف هایی در روزهای اخیر زده شده که تعجب می کنم. ای کاش که از بزرگان فوتبال مانند علی دایی، امیر قلعه نویی، پروین، کریم باقری، علی منصوریان و کسانی که می توانستند حرفی برای گفتن داشته باشند در اینجا حضور پیدا می کردند. البته همانطور که آنها دعوت نشدند از آقای کی روش هم دعوت نشده بود.

پیروانی ادامه داد: من از کسی نمی خواهم نام ببرم اما می توانم بگویم شخص آقای کی روش و کسانی که نام برده ام می توانستند در جلسه با آقای اینفانتینو تاثیرگذار باشند چراکه اینها کسانی هستند که حرف های زیادی برای گفتن داشتند، افسوس می خورم که دعوت نشدند.

پیروانی در مورد اینکه کفاشیان اعلام کرده با پیروانی برخورد می‌ کنم گفت: خیلی خوشحال می‌شوم که بتوانم بعد از مدت‌ها کفاشیان را ببینم. 11 ماه است که نه قرارداد دارم و نه حکمی دریافت کرده‌ام. می‌خواهند من را اخراج کنند. زحمت نکشند اتفاقاً خوشحال می‌شوم که بتوانم پیش کفاشیان بروم و پس از مدت‌ها او را ببینم و راجع به کمبودهایی که داریم صحبت کنم و صحبت‌های اصلی را به او بیان کنم.

پیروانی ادامه داد: در چند روز اخیر شنیده‌ام که برخی افراد می‌خواهند برای ریاست فدراسیون کاندیدا شوند، من هم اینجا قویاً اعلام می‌کنم می‌خواهم برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا شوم و خودم پا به عرصه مدیریت بگذارم. شاید رأی نیاورم، اما قطعاً در انتخابات ثبت نام می‌کنم.

دیدگاه‌ها