کد خبر : 1303741 | 23 بهمن 1394 ساعت 19:22 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

پول بازیکنان را به نزدیکان خود می دادند

کی روش: ترابیان بزدلانه حرف می زند

سرمربی تیم ملی می گوید ترابیان تهدید کرده که به خاطر منافع ملی صحبت‌هایی را مطرح خواهد کرد، ایشان بهتر است به خاطر منافع کشور بزرگی مثل ایران بیایند و مسائل را مطرح کنند.

کی روش: ترابیان بزدلانه حرف می زند
به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش پس از بازی تیم های پرسپولیس و فولاد گفت: من درباره صحبت‌های هراتیان صحبتی ندارم و او چه کسی است که بخواهد من را دعوت کند؟ ما تلاش کردیم که این مرکز به وجود بیاید و من باید او را دعوت کنم نه او من را.

کی روش ادامه داد: درباره اظهارات ترابیان هم صحبتی ندارم و قبلاً به او گوشزد کرده بودم که در رویاهایش هم اسم من را نیاورد، ترابیان تهدید کرده که به خاطر منافع ملی صحبت‌هایی را مطرح خواهد کرد، ایشان بهتر است به خاطر منافع کشور بزرگی مثل ایران بیایند و مسائل را مطرح کنند، او خودش را  پنهان کرده است.

سرمربی تیم ملی در این باره ادامه داد:  ترابیان بزدلانه صورتش را پنهان می‌کند، اصلا او چه چیزی می‌خواهد بگوید؟ وقتی در حال انجام دادن کار اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد بودیم چه کسی مخل این فرآیند شده بود؟

کی روش ادامه داد: اینهایی که از منافع ملی سخن می گویند افرادی بودند که پول روزانه بازیکنان را به افراد نزدیک خود می‌دادند. من به ترابیان گوشزد کرده بودم که دیگر اسم من را نیاورد.
وی در پایان گفت:‌ فردا با کفاشیان جلسه دارم و صحبت‌های لازم را با وی خواهم کرد، بقیه‌ سوالات خود را از یک خبرگزاری بپرسید که از همه چیز اطلاع دارد و با افرادی در ارتباط است.

دیدگاه‌ها