کد خبر : 1303745 | 23 بهمن 1394 ساعت 18:30 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی منچستریونایتد

فان خال: یونایتد جزو 4 تیم بالای جدول خواهد شد

منچستریونایتد پس از تساوی هفته قبل برابر چلسی، حالا 6 امتیاز با تیم چهارم جدول(سیتی) فاصله دارد.

فان خال: یونایتد جزو 4 تیم بالای جدول خواهد شد
به گزارش "ورزش سه"، شایعات و اخبار زیادی در مورد قطع همکاری منچستریونایتد با لوئیس فان خال در انتهای فصل و آمدن ژوزه مورینیو به این تیم شنیده می شود. ماه گذشته وقتی یونایتد قادر به کسب پیروزی در 6 بازی متوالی نشد، اخبار برکناری فان خال بیشتر از همیشه قوت گرفتند ولی پیروزی بر لیورپول در آنفیلد و کسب دو برد دیگر به فان خال برای خروج از بحران کمک کردند. در طی چند روز اخیر بار دیگر شایعات در مورد قطعی بودن حضور مورینیو روی نیمکت یونایتد در فصل اینده به گوش رسیده است.

فان خال که در نشست خبری بازی فردا برابر ساندرلند شرکت کرده بود در مورد این شایعات گفت:" خیلی از رسانه ها البته نه همه انها در مورد من داستان می سازند. من مجبور نیستم در مورد داستان های ساختگی نظر بدهم. با سیاست باشگاه در این زمینه موافقم. تمام این اخبار دروغ هستند."

فان خال در مورد شرایط یونایتد گفت:" ما کاری به رقبایمان نداریم و باید بازی های پیش رو را با برد پشت سر بگذاریم. به همین دلیل وقتی برابر چلسی به تساوی رسیدیم این حس را داشتیم که دو امتیاز را دور ریخته ایم. کار آسانی در پیش نداریم ولی 4 تیم بالای جدول باید با هم بازی کنند و در این میان بطور حتم امتیازاتی از دست خواهند داد و اگر باهوش باشیم می توانیم از این فرصت برای نزدیکتر شدن به جمع 4 تیم استفاده کنیم. من به این امر امیدوارم."

دیدگاه‌ها