کد خبر : 1303768 | 23 بهمن 1394 ساعت 20:06 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

می توانستیم گل های بیشتری بزنیم

طاهری: می خواهیم با برانکو ادامه دهیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید چند وقت پیش در این مورد صحبت کردیم و گفتیم ما می خواهیم با برانکو ادامه می‌دهیم انشاءالله مسائل خصوصی را هم در جلسات مطرح خواهیم کرد.

طاهری: می خواهیم با برانکو ادامه دهیم
به گزارش "ورزش سه"، علی‌اکبر طاهری پس پایان دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد گفت:

با خوشحالی هواداران خوشحالیم
در نیمه اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما این اتفاق نیفتاد و در نیمه دوم هم عقب‌نشینی کردیم اما شادی مردم نشان داد که بازی خوبی انجام دادیم دیداری که با برد تمام شد و درنهایت هواداران را خوشحال کرد و طبیعی است که ما هم از خوشحالی آنها شادمانیم.

برگزار کننده بازی ها ما نیستیم
درباره اینکه می گویند حضور رایگان تماشاگران در ورزشگاه نیست باید بگویم برگزار کننده بازی‌ها ما نیستیم و سازمان لیگ بازی‌ها را برگزار می‌کند ما تعامل داریم و برنامه های خودمان را برای پرداختن این پول‌هایی که برای این کارها انجام می‌دهیم داریم. اتفاقا ما به این نحوه کار معتقد هستیم و برخلاف اینکه گفته می‌شود بازی‌ها رایگان است این موضوع هزینه بیشتری برای ما برمی‌دارد.

برای فصل بعد کار را دست خودمان بدهند
معتقدم که باید برای فصل بعد یک کارگروه درست شود چون فضا آنچنان که باید به نفع باشگاه‌ها نیست و اگر کار دست خودمان باشد برای فصل بعد کاری می‌کنیم که هم اصول حرفه‌ای‌گری رعایت شود و هم هواداران بیایند.

در مورد تبلیغات قبلا بحث شده
اینکه باشگاه‌ها می گویند باید تبلیغات محیطی به خودشان اختصاص پیدا کند حرف جدیدی نیست، کانون ایران نوین کارهای تبلیغاتی انجام می‌دهد ولی بحث ما این است که باشگاه‌ها بر اساس کار خودشان، مسابقات را برگزار کنند البته این موضوع از قبل در موردش بحث شده و چیز جدیدی نیست.

با برانکو ادامه می دهیم
درمورد برنامه پرسپولیس برای تمدید قرارداد برانکو هم باید بگویم چند وقت پیش در این مورد صحبت کردیم و گفتیم ما می خواهیم با برانکو ادامه می‌دهیم انشاءالله مسائل خصوصی را هم در جلسات مطرح خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها