کد خبر : 1303774 | 23 بهمن 1394 ساعت 20:29 | 76.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش باقریان به اخراج استیماچ و عقیلی

مدیرعامل باشگاه سپاهان عدم حضور عقیلی در ترکیب سپاهان را حق استیماچ دانست.

واکنش باقریان به اخراج استیماچ و عقیلی
به گزارش "ورزش سه"، اصغر باقریان در مورد غیبت هادی عقیلی در ترکیب سپاهان گفت: بالاخره استیماچ هم باید نفرات و آنچه در ذهنش دارد را در ترکیب تیم بچیند و بازیکنانی که احساس می‌کند بهتر در خدمت تیم باشند را انتخاب می‌کند.

وی با تکذیب اخراج هادی عقیلی گفت: عقیلی در اختیار خود سرمربی است و سرمربی تیم هر تصمیمی در مورد او بگیرد اجرا می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد شعار هواداران سپاهان علیه او افزود: نمی‌دانم چرا در این مورد از من سوال می‌کنید و باید در این خصوص از خود آنها بپرسید چون من چنین برنامه‌ریزی نکرده‌ام و باید از خود تماشاگران سوال کنید.

باقریان ادامه داد: من که نباید در مورد کار دیگران اظهارنظر کنم. کار دیگران به خودشان مربوط است و هر کسی چنین اظهاراتی داشته خودش باید جوابگو باشد.

وی در پاسخ به اینکه استیماچ گفته فقط تیم را ارنج می‌کند و تصمیم‌گیری در مورد عقیلی بر عهده او نیست گفت: هر وقت استیماچ عقیلی را در اختیار باشگاه قرار داد ما در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنیم اما هنوز چنین کاری انجام نشده است. روال ما در باشگاه این است که سرمربی، بازیکن را در اختیار باشگاه می‌گذارد و اگر قرار باشد خودش در مورد بازیکن تصمیم بگیرد باید آن را کتبا به ما اعلام کند و اگر استیماچ به ما گفت، در مورد این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنیم.

باقریان در مورد مذاکراتش با استیماچ در کنار زمین پس از پایان مسابقه و اینکه آیا جایگاه او در تیم محکم است یا خیر تصریح کرد: باید سر فرصت فکر کنیم و الان زمانی نبود که به این موضوع فکر کنیم. باید کمی جدی‌تر به این موارد بپردازیم و آینده تیم و باشگاه را در نظر داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این شایعه که مدیرانشان می‌خواهند برای فرار از زیر بار مسئولیت سرمربی تیم را اخراج کنند گفت: هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.

دیدگاه‌ها