کد خبر : 1303839 | 24 بهمن 1394 ساعت 09:51 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

شهنازی:من و تماشاگران‌ارومیه به هم علاقه داریم

سایپا در حالی برای اولین بازی خود به ارومیه می رود که ناصر شهنازی سرمربی این تیم به شهر خودش باز می گردد و همیشه این دیدار برای او ویژه بوده است.

شهنازی:من و تماشاگران‌ارومیه به هم علاقه داریم
به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین بازی های دور اول پلی آف لیگ برتر والیبال سایپا باید به ارومیه برود تا مقابل شهرداری این شهر قرار بگیرد. ناصر شهنازی سرمربی سایپا اصالتی ارومیه ای دارد و همیشه در این شهر مورد تشویق تماشاگران قرار می گیرد و حالا یک بار دیگر او در حالی به سالن غدیر می رود که این دیدار برای دو تیم اهمیت بسیاری دارد چرا که پای حضور در 4 تیم برتر ایران در میان است.

ناصر شهنازی در آستانه این دیدار می گوید:« تماشاگران ارومیه ای همیشه من را شرمنده خودشان کردند و مورد تشویق قرار می گیرم. من و تماشاگران ارومیه ای علاقه ای متقابل به هم داریم و از بازی در سالن غدیر لذت برده ام اما این دیدار بسیار حساس است. دو تیم برد می خواهند اما بازی مقابل تیمی که برای قهرمانی بسته شده است آسان نیست و قطعا دو سمت میدان دوست دارند بازی را ببرند.»

او در مورد حریف شهرداری ارومیه به عنوان حریف سایپا در دور پلی آف می گوید:« هدف ما قرار گرفتن در چهارم یا پنجم بود و کارمان را خوب انجام دادیم اما متاسفانه تیم های بالای جدول چند بازی را به تیم هایی پایین تر از خود واگذار کردند که حالا ما باید رو به روی شهرداری ارومیه قرار بگیریم. سه تیم هزینه قهرمانی کرده اند و همان سه تیم حالا اول تا سوم هستند اما پلی آف رده بندی نمی شناسد و برد در بازی های حذفی تکلیف قهرمان و سایر تیم ها را مشخص می کند.»

دیدگاه‌ها