کد خبر : 1303849 | 24 بهمن 1394 ساعت 10:16 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ساندرلند - منچستریونایتد

دو تیم ساندرلند و منچستریونایتد، امشب در ورزشگاه لایت شهر ساندرلند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ساندرلند - منچستریونایتد
به گزارش "ورزش سه"، فان خال می‌داند در صورت عدم موفقیت در کسب سهمیه، از سمت خود به عنوان سرمربی منچستر در تابستان اخراج خواهد شد و از همین رو، برای کسب سهمیه تمام تلاش خود را خواهد کرد.

ساندرلند

ساندرلند با کسب 20 امتیاز از 25 بازی در رده ی نوزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، دو تساوی، دو شکست و 1 پیروزی کسب کرده اند و در ف رم خوبی قرار ندارند. با این حال، ساندرلند همواره نتایج خوبی مقابل یونایتد کسب کرده است. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 2 پیروزی برای یونایتد، 1 تساوی و 2 پیروزی برای ساندرلند به ثبت رسیده است که با توجه به فرم ضعیفشان، انتظار می‌رود این آمار به نفع یونایتد بهبود بخشیده شود.

منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان‌خال با کسب 41 امتیاز از 25 بازی در رده ی پنجم جدول قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در نسبتا شرایط خوبی نسبت به نیم فصل اول دارند. یونایتد که نیم فصل خوبی را سپری نمی‌کرد، با شروع سال 2016 بسیار عالی ظاهر شد و توانست نسبتا نتایج ضعیف نیم فصل اول را جبران کند.فاصله آنها با تیم چهارم جدول یعنی سیتی، 6 امتیاز است که آنها برای جبران این 6 امتیاز تلاش خواهند کرد.


1091440

دیدگاه‌ها