کد خبر : 1303876 | 24 بهمن 1394 ساعت 11:50 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت آلفارومئو به فرمول یک

مدیر شرکت خودروسازی فیات در فکر بازگرداندن آلفارومئو به رقابت‌های اتومبیلرانی فرمول یک است.

بازگشت آلفارومئو به فرمول یک
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سال گذشته مذاکراتی بین شرکت خودروسازی فِراری و ردبول انجام شده بود تا آلفارومئو که یکی از خوروسازان زیر مجموعه فِراری است با حمایت مالی ردبول به مسابقات فرمول یک بازگردد اما پیچیدگی مذاکرات باعث شد این تفاهم به سرانجام نرسد و شکست بخورد.

سرجیو مارکیونه، رئیس هیئت مدیره شرکت اتومبیل‌سازی فیات کرایسلر اما اصرار دارد که آلفا را دوباره در F1 ببیند و معتقد است که این شرکت به تنهایی هم قادر است در در این مسابقات شرکت کند. او می‌گوید: آلفا برای احیای نام خود باید به فرمول یک برگردد، البته ممکن است فِراری در طراحی شاسی به آنها کمک کند. به نظر من آلفا قادر است با شاسی و موتور اختصاصی خود در میادین حاضر شود.

مارکیونه ادامه داد: مردم علاقه دارند که تیم ردبول - فراری را در F1 ببینند و از من انتقاد کردند که چرا حاضر نشدم با ردبول همکاری کنم و به این شرکت موتور بدهم. من هم با مردم موافقم که ردبول در انتخاب موتور بسیار سختگیرانه عمل می‌کند اما ورزش اتومبیلرانی باید راه خود را ادامه بدهد. مهم این است که خودروسازان بزرگ هم وارد عرصه رقابت شوند.

رئیس هیئت مدیره فیات در پایان گفت: من علاقه دارم که آلفا تنها در F1 شرکت کند و علاقه‌ای به حضور این تیم در سایر مسابقات ندارم.


دیدگاه‌ها