کد خبر : 1303882 | 24 بهمن 1394 ساعت 12:03 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

فوتبال زیبا بر سرمای هوا هم غلبه می‌کند

قنبرپور: هواداران انرژی مضاعفی به ما می‌دهند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور پر شور تماشاگران در یک روز سرد زمستانی نشان داد که فوتبال زیبا بر سرمای هوا هم غلبه می‌کند.

قنبرپور: هواداران انرژی مضاعفی به ما می‌دهند
  به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مصطفی قنبرپور در مورد برتری پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: قبل از هر چیز لازم می‌دانم تشکر ویژه‌ای از هواداران داشته باشم، چرا که با حضور پرشورشان در ورزشگاه به ما کمک کردند تا یک بازی سرتاسر هجومی را مقابل فولاد به نمایش بگذاریم و فوتبالی ارائه دهیم که تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.

وی ادامه داد: ما می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که در نیم‌فصل دوم بیشترین امتیاز را کسب کرده بود و با انگیزه مضاعف به مصاف پرسپولیس خواهد آمد. از این‌رو با تمرکز بالا به میدان رفتیم و در طول 90 دقیقه سعی کردیم حریف را کاملاً در اختیار خود قرار دهیم که در این امر کاملاً موفق ظاهر شدیم. البته ما در این دیدار هم به مانند دیدارهای قبل در استفاده از فرصت‌ها موفق نشان ندادیم و فقط یک بار توانستیم گل بزنیم. شاید اگر موقعیت‌ شناس‌تر بودیم نتیجه بازی 4 یا 5 بر صفر می‌شد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این پرسش که حضور 80 هزار نفری تماشاگران چقدر در روحیه و انگیزه بازیکنان این تیم تأثیر داشته است، تأکید کرد: واقعیت این است که حضور هواداران نه تنها انگیزه بازیکنان ما را برای ارائه بهترین عملکرد چند برابر کرد، بلکه نیروی مضاعفی را نیز به کادرفنی بخشید تا با علاقه و تلاش بیشتری کارمان را انجام دهیم. واقعاً هواداران با معرفتی داریم و باید دست تک تک آنها را بوسید.

قنبرپور با بیان اینکه هواداران پرسپولیس ثابت کردند در روزهای سخت هم کنار پرسپولیس هستند، یادآور شد: فراموش نکنید هواداران در هوای بسیار سرد چنین استقبالی از بازی تیم داشتند و این بدان معناست که ارائه فوتبال زیبا و تاکتیکی می‌تواند بر سرمای هوا هم غلبه کرده و تماشاگران را به ورزشگاه بکشاند. جا دارد در اینجا از مدیریت باشگاه تشکر کنم که شرایطی را برای هواداران پیش می‌آورد که راحت‌تر و با هزینه کمتر به ورزشگاه بیایند. مورد دیگری که لازم می‌دانم به آن اشاره کنم، نظم و انضباط هواداران روی سکوها و شعارهای خوبی است که آنها سر می‌دهند و این موضوع بر می‌گردد به مدیریت خوب کانون هواداران باشگاه که از آنها هم به عنوان عضو کوچکی از خانواده پرسپولیس تشکر می‌کنم.

وی در خاتمه درباره آینده تیمش نیز عنوان کرد: حمایت ایچنینی هواداران مطمئناً مسئولیت همه ما را سنگین‌تر می‌کند. بازیکنان نیز باید این موضوع را درک کرده و به تلاش‌شان برای رسیدن به هدف‌مان بیافزایند. خوشبختانه تمام مجموعه پرسپولیس بر این امر واقف هستند که در تیم بزرگی عضویت دارند و تیم‌های بزرگ اهداف بزرگی دارند. تفکر قهرمانی در همه وجود دارد و خوب می‌دانیم برای رسیدن به این هدف بازی‌های سختی در انتظارمان است اما نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا به آنچه هواداران می‌خواهند و انتظارش را دارند، برسیم.


دیدگاه‌ها